تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 12942
ایوبیرییس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران این سازمان اعلام کرد که برخی از وعده‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زمینه بودجه این سازمان از دو سال پیش تاکنون محقق نشده است.

به گزارش سینماسینما،   مراسم تودیع و معارفه چند تن از مدیران سازمان سینمایی با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در محل این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رمضانعلی حیدری خلیلی که به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات این سازمان منصوب شده است، گفت: برای موفقیت در این عرصه نیازمند همکاری و حمایت دیگر مدیران سازمان سینمایی هستیم و تعامل مناسب میان مجموعه های مختلف سازمان سینمایی باعث موفقیت بیشتر در این سازمان می شود. در واقع با هم افزایی درست و مناسب می توانیم ماموریت های خود را به درستی به انجام رسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات رییس سازمان سینمایی برای سال ۹۵، تلاش می کنیم تا سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت و فناوری های سینمایی به نحو احسن انجام شود. استفاده از ظرفیت های استانی برای پیگیری از ماموریت در استان ها، استفاده از ظرفیت و امکانات پژوهشی و شناسایی نیازهای سینمای ایران در این زمینه از دیگر برنامه های ما در این حوزه خواهد بود.

محمد رسول صادقی مدیر سابق روابط عمومی سازمان سینمایی که به عنوان مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی انتخاب شده است، بیان کرد: من خیلی اهل سخنرانی نیستم و همه دوستان می دانند که در طول فعالیت خود همیشه سعی کرده ام تا دوستان خبرنگار را مستقیم به مدیران متصل کرده تا سوال های خود را از آنها بپرسند. به آقای ایوبی رییس سازمان سینمایی برای انتخاب جلیل اکبری صحت در این پست تبریک می گویم. در تمام مراسم ها می توان ساعت ها از گذشته ها صحبت کرد اما بیشتر از ۲ دقیقه نمی توان از آینده گفت به همین دلیل برای همه آینده خوبی را آرزو می کنم.

جلیل اکبری صحت نیز که از مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی انتخاب شده است، بیان کرد: من با زنده یاد قیصر امین پور به مطبوعات و با زنده یاد سیف الله داد به دنیای روابط عمومی وارد شدم و فکر می کنم که امروز باید برای آنها آرزوی شادی روح داشته باشم. از توجه و اعتمادی که حجت الله ایوبی نسبت به من برای این سمت داشت تشکر می کنم. فکر می کنم سینمای ایران متعلق به امروز و فردا است. این سینما گذشته ما را ساخته است و امروز و فردای ما را نیز می سازد. ما در این عرصه یک وظیفه مهم داریم و آن مردم‌داری و با مردم بودن است.

علی جعفری مدیرکل سابق دفتر برنامه و بودجه سازمان سینمایی نیز در مراسم تودیع خود بیان کرد: طی ۲ سال گذشته تلاش بسیاری برای این معاونت انجام شد و در نهایت توانستیم به جای یک ردیف بودجه ، سه ردیف بودجه داشته باشیم. البته تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم در سال ۹۵ بودجه مناسبی برای سازمان سینمایی در اختیار بگیریم که متاسفانه این امر اتفاق نیافتد اما امیدوارم در سال ۹۶ بودجه مناسبی در اختیار سازمان سینمایی قرار گیرد.

همچنین جواد صباغ که به عنوان مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی انتخاب شده است در سخنانی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در سال ۹۵ با همراهی و همکاری دیگر معاونت های سازمان سینمایی، اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی نیز در این مراسم گفت: همه ما در این سازمان دست به دست هم داده ایم تا یکی از پروژه های سنگین جمهوری اسلامی ایران را که همان سینما است پیش بریم. پروژه سینمای ایران با تمام مشکلات موجود پیش می رود و من از همه مدیران خود در این زمینه تشکر می کنم. خوشبختانه استقبال مردم از سینمای ایران نشان می دهد که عملکرد ما در این زمینه بسیار خوب بوده است. البته فکر می کنم اهالی سینما نیز وقتی چیزی نمی گویند و اعتراض نمی کنند یعنی همه چیز خوب است و ما هم که انتظار تقدیر و تشکر از آن ها نداریم.

وی ادامه داد: ما در روزهای اول فعالیت خود در سازمان سینمایی، تفاهم نامه های مختلفی امضا کردیم اما در زمان عمل هیچ کدام از این تفاهم‌نامه ها به مرحله اجرایی نرسید و ما ماندیم و همین بودجه اندکی که در سازمان سینمایی داریم.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه خوشحال هستم که همه چیز در این سازمان به خوبی پیش می رود ،که جای تشکر دارد، توضیح داد: امیدوارم سال آینده سال خوبی برای سینمای ایران باشد و همه چیز به خوبی پیش رود و در حوزه بودجه از ماه رمضان خارج شویم و به دیگر ماه های سال برسیم.

وی با اشاره به زحمات رسول صادقی در مقام مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی بیان کرد: رسول صادقی بخش عمده استرس های سازمان و سینمای ایران را به دوش می کشید. من در مقطعی نگران سلامت او شدم و فکر کردم بهتر است تا مدتی در یکی از این شاهزاده نشین های ما حضور داشته باشد و استراحت کند. از این روز رسول صادقی به بنیاد سینمایی فارابی رفت و جلیل اکبری صحت به سازمان سینمایی آمده است و امیدوارم بتوانند مثل همیشه خدمات خوبی را ارائه دهند.

رییس سازمان سینمایی در پایان از دیگر مدیرانی که در این مراسم تودیع و معارفه شدند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها