
فیلم کوتاه «جَوَنده» به کارگردانی نوید صولتی، با بازی بابک کریمی و علیرضا مهران، از ۱۶ مرداد ماه در گروه سینمایی هنروتجربه اکران می شود.
به گزارش سینماسینما ،مسعود امینی تیرانی جایزه بهترین فیلمبرداری در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را برای این فیلم دریافت کرد.
«جَوَنده» همچنین نامزد دریافت چهار عنوان، بهترین فیلم داستانی، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم هنروتجربه و بهترین تدوین منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بود.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه «جَوَنده» آمده « امشب تعداد شکارچیا رو بیشتر میکنن… حدسشون اینه که گُرازه…. آخه من نمیفهمم تو دل تهرون گُراز چیکار میکنه!!!؟»
فیلم کوتاه «جَوَنده» به همراه پنج فیلم کوتاه دیگر از ۱۶ مرداد در مجموعه «بازگشت کوتاه» در سینماهای هنروتجربه اکران میشود.
عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: نوید صولتی، نویسنده: کریم لک زاده، بازیگران: بابک کریمی-علیرضا مهران-علیرضا لبیبیان-آزاده مشعشعی-حامد برغانی-پیام زمان وزیری-امیر پناهی-محسن نژادی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، تدوین: محمدرضا سرمدی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: یاسر فلاحتی، منشی صحنه: فائزه اعظمی مهر، طراح صحنه: نوید صولتی، طراح لباس: طاهره محمد علی، گریم: محمد علی ضرابی، صداگذار: محمد مهدی جواهری زاده، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی، مدیر تولید: حسین خطیبی، عکاس:هادی مقتدری، طراح پوستر: طاها ذاکر، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، دستیاران صدا: حسن برادران صباغ-محسن مصلح، دستیار گریم: رضوان فتحی پور، دستیاران صحنه: امید زمانی-مسعود امامقلی، دستیار لباس: زهرا صادقی، تهیه کننده:نوید صولتی و انجمن سینمای جوانان ایران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران «آخرین عاشقانه» از فردا/ «نهنگها» به زودی به سینما میآید
- رونمایی از فیلم مستند ساموئل خاچیکیان با پیام مسعود کیمیایی
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- اکران «ایساتیس» در «هنر و تجربه» از ۲۲ دی
- شهاب حسینی: میخواهم فیلمی اقتباسی از ساعدی بسازم
- آغاز اکران یک مستند سیاسی در هنر و تجربه
- اکران «آویختگی» در سینماهای هنر و تجربه
- اکران چهار فیلم جدید در گروه سینمایی هنر و تجربه در آذر ماه
- رونمایی از تیزر مجموعه انیمیشن «رویاهای رنگی»
- «پسر انسان» پرفروشترین و پرمخاطبترین فیلم هنروتجربه شد
- اکران «شهر خاموش» در سینماهای فرانسه
- شهاب حسینی با «مقیمان ناکجا» به هنر و تجربه میآید
- در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «پسر انسان» مطرح شد: هیچکدام از شخصیتها ضدقهرمان نیستند/بحران خانواده اهورا به عدم پذیرش جامعه برمیگردد
- «پسر انسان»؛ سوژهای که جایش در سینمای ایران خالی بود
- اکران فیلم «مهاجران» از ۳۱ خرداد در هنر و تجربه/ رونمایی از پوستر
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





