محمد حسین مهدویان پس از چند فصل حضور در شبکهی نمایش خانگی با سریال «زخمکاری» این بار خود را برای رقابت در چهل وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده میکند.
به گزارش سینماسینما، اثر جدید وی که به وقایع جنگ ۱۲ روزه میپردازد به تهیهکنندگی حبیب والینژاد که سابقه همکاری موفق با مهدویان را در آثاری چون «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان» در کارنامه دارد، از چند روز پیش مقابل دوربین رفته است.
در شب گذشته رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از پشت صحنه فیلم سینمایی «ماجرای نیمه شب» که درباره حملات ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی به مردم غیرنظامی و مراکز درمانی کشورمان است، بازدید کردهاند.
بخش عمدهای از این فیلم در بیمارستانهای محب کوثر و حضرت فاطمه تهران فیلمبرداری خواهد شد و به این مناسبت دکتر حسین کرمانپور مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر نادر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از پشت صحنه این فیلم بازدید کردند.
در این بازدید خانم پیرکاری مدیر موسسه تصویر شهر، دکتر امیر صدری عضو شورای اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بخشی زاده رئیس مرکز حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر نیلفروشان رئیس بیمارستان محب کوثر هم حضور داشتند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشدار مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت بهداشت درخصوص عادیسازی مصرف مواد مخدر در برنامههای نمایشی و فضای مجازی
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- انتشار نسخه سینمایی «زخم کاری ۳»
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- آغاز تولید فصل چهارم «زخم کاری»؛ پخش فصل سوم پس از پایان «قطب شمال»
- بازخوانی یک قتل از پیش طراحی شده/ نگاهی به مستند «ترور سرچشمه»
- مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم توضیح داد؛ پرونده هیچ فیلمی برای همیشه بسته نیست/ چرا «شیشلیک» اکران نمیشود؟
- عذرخواهی تلوبیون درباره حاشیههای اکران آنلاین «درخت گردو»
- واکنش مهدویان به حذف نام فیلمش در «خندوانه»؛ این همان فیلمی است که نمیخواهند تماشایش کنید
- تنهاییِ یک مرد/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- «مرد بازنده» پروانه نمایش گرفت
- ردِ بو/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- وقتی همه چیز مبهم است/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- پایبند به قواعد ژانر/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- پاشنه آشیل؛ کار کردن با یک گروه ثابت/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما





