علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند بازدید کرد.
به گزارش سینماسینما؛ علیرضا تابش به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی بنیاد از پشت صحنه این فیلم در لوکیشنی واقع در پارک شهر (خیابان بهشت) تهران دیدن کرد.
مدیرعامل بنیاد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند خوب تولید فیلم گفت: با تکیه بر تحقیقات و پژوهشهای معتبر اجتماعی که با نگاه دردمندانه و فارغ از سیاه نمایی به خلق آثار ماندگار سینمایی بیانجامد همواره یکی از دغدغه های مخاطبان، مسئولین و نهایتا بنیاد سینمایی فارابی بوده است.
تابش همچنین افزود: فیلم ارزشمند «بدون تاریخ، بدون امضا» مصداق بارز چنین نیازی است که برادران جلیلوند با تکیه بر سوابق هنری خود اقدام به ساخت آن کرده اند که امیدواریم نقطه عطفی در سینمای اجتماعی ایران باشد.
برادران جلیلوند پیش از این با فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» جوایز متعدد داخلی و بین المللی را از آن خود کرده اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که وی را پیش از این میشناخته است.
در این فیلم هدیه تهرانی، امیر آقایی، نوید محمدزاده، سعید داخ، علیرضا استادی، زکیّه بهبهانی، ماهان نصیری نیا و جمعی از هنرجویان تئاتر نقش آفرینی می کنند.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: نویسندگان: علی زرنگار، وحید جلیلوند، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، صداگذار: علیرضا علویان، طراح صحنه: محسن نصراللّهی، طراح لباس: دلیله صوفیانی، تدوین: وحید جلیلوند و سپهر وکیلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: زینب نصراللّهی، منشی صحنه: ندا قائدی، عکاس: امیرحسین شجاعی، مدیر تدارکات: محمد حیدرقلی، دستیار فیلمبردار: مهدی اصلانی، دستیار کارگردان: بهنام اعلمی، دستیار یک صحنه: مسعود مقوّمی، گروه کارگردانی: قدیر حمزه ای و علی عسکری، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، سرمایه گذاران: حامد عنقا و علی جلیلوند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بغضت را قورت بده/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- سیر روز در شب/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- رستگاری در حزن/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- تهیهکننده «شب، داخلی، دیوار» درخواستی برای پروانه نمایش نداشته است
- بیانیه برادران جلیلوند در پی انتشار نسخه قاچاق «شب، داخلی، دیوار»
- انتشار غیرقانونی «شب داخلی دیوار»
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
- حضور «شب، داخلی، دیوار» در آستانه اکران جهانی در جشنواره «کمرا ایمیج»
- «بدون تاریخ، بدون امضا» به نمایش خانگی آمد
- جایزه اصلی جشنواره ژنو به «شب، داخلی، دیوار» رسید
- اکران فیلمی با بازی نوید محمدزاده در جشنواره حقوق بشر ژنو
- با حضور امیر اثباتی، وحید جلیلوند و سعید عقیقی؛ مداخلهی هنرمند سینما در صورتبندی امروز و فردا بررسی میشود
- «شب، داخلی، دیوار» در فهرست نامزدهای جوایز آسیا پاسیفیک
- نشست «شب، داخلی، دیوار» در ونیز برگزار شد/ وحید جلیلوند: بدون دوقطبیها «گفتگو» بهتر شکل میگیرد
- سینماسینما/ یادداشت محمد حقیقت/ نمایش یکی از بهترین فیلمهای سالهای اخیر سینمای ایران در ونیز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی









