تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9130

عادت نمی کنیمهدیه تهرانی که آخرین بار در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «پل چوبی» مهدی کرم پور در این رقابت سینمایی حضور داشت، امسال با «عادت نمی کنیم» ابراهیم ابراهیمیان به جشنواره فیلم فجر بازگشت.

به گزارش سینماسینما، فیلم «عادت نمی کنیم»  داستان دو خانواده است که دوستی دیرینه ای با یکدیگر دارند ولی به دلایلی درگیر مسائلی می شوند.

 

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته آ پناهی ها و  هدیه تهرانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی و رویا حسینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «عادت نمی کنیم» را ابراهیم ابراهیمیان و سارا سلطانی نوشته اند و علیرضا برازنده مدیریت فیلمبرداری و حامد ثابت ساخت موسیقی این اثر سینمایی را به عهده داشته‌اند.

فیلم «عادت نمی کنیم» توسط پیمان جعفری و شهرام اخلاص پور تهیه و تولید شده است.

کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گریم، امیر نوبخت مدیر صدابرداری، علیرضا علویان‌ طراحی و ترکیب صدا، فتاح ذی نوری عکاس و مهسا همتی مدیر روابط عمومی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. محمد
    ۱۷, دی, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

    موافقم که جاودانگی می تونست پدیده جشنواره باشه … اما وقتی مکری رو میذارن هیات انتخاب معلومه لابی می کنه تا یه پلان سکانس دیگه نتونه بیاد تو جشنواره

نظر شما


آخرین ها