تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174126

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی با حکم رئیس سازمان سینمایی منصوب شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، طی حکمی اصغر فارسی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی منصوب کرد.
متن حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای اصغر فارسی
نظر به تجربه، تعهد و شایستگی، شما را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی منصوب می‌نمایم.
با عنایت به لزوم طراحی و تدوین استراتژی های توسعه سازمانی با نگرشی جامع و راهبردی مبتنی بر برنامه های تحولی سازمان سینمایی، بهبود فرایندها، افزایش اثربخشی و توجه ویژه به کارکنان کارآمد و دانش محور در راستای تقویت جایگاه سازمان، انتظار می رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود، موجبات تسهیل و تقویت فرایند خدمت رسانی هدفمند و انتفاع هر چه بیشتر جامعه هدف را فراهم آورید.
از جمله ماموریت های این معاونت به این شرح است:
– تدوین و ابلاغ بخشنامه‌ها، ضوابط و دستورالعمل‌ها در زمینه امور پشتیبانی، مالی، اداری و بهره‌مندی از دانش روز در فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی سازمان.
– برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم به منظور جذب و بکارگیری نیروی انسانی.
– برنامه‌ریزی برای تامین و توسعه منابع مالی مورد نیاز سازمان بر اساس قوانین و مقررات مالی و محاسباتی کشور.
– برنامه‌ریزی و اقدام لازم برای تامین خدمات رفاهی، ورزشی، تفریحی، مسافرتی، درمانی، بهداشتی و مددکاری کارکنان و خانواده‌های آنان.
– تدوین برنامه جامع نوسازی و تحول اداری سازمان در چارچوب ضوابط، مقررات و برنامه‌های مصوب کشور.
– برنامه‌ریزی بمنظور تامین به موقع و مطلوب نیازهای پشتیبانی در چارچوب مقررات، ضوابط و دستورالعمل‌های مربوط.
– توسعه کاربری فناوری اطلاعات در سازمان.
– برنامه‌ریزی و طراحی برنامه جامعه نیروی انسانی از جمله بهسازی ترکیب نیروی انساتنی، جذب و نگهداری نیروی انسانی، ارتقا مهارت و کارایی کارکنان و مدیران سازمان.
– راهبری و هدایت به منظور تحقق برنامه‌ها و تحول اداری در قالب قوانین و مقررات، ساختار و تشکیلات روش‌های انجام کار، آموزش و تجهیز نیروی انسانی و تقویت مشارکت کارکنان با رویکرد مهندسی مجدد ساختار و فرایندها.
– بررسی و ارزیابی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بمنظور بهبود مستمر برنامه‌های آموزشی.
– تهیه و تنظیم کلیه قراردادها و تعهدات مالی سازمان.
– نظارت بر تهیه، تنظیم و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سازمان که از محل اعتبارات عمومی و اختصاصی اجرا می‌شود.
– به کارگیری تدابیر لازم بمنظور وصول به موقع درآمدها اعم از درآمدهای عمومی و اختصاصی.
– بررسی و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌های لازم به منظور اجرای موثر و صحیح قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی سازمان و واحدهای تابعه.
– تهیه کلیه اقلام، تجهیزات و ملزومات مورد نیاز سازمان در قالب بودجه و اعتبارات عمومی و اختصاصی برابر قوانین و مقررات مالی.
– حفظ و نگهداری اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول سازمان و تمرکز اسناد و مدارک مربوط.
– ارتقا، به روز رسانی و توسعه سامانه‌های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تمامی واحدهای سازمان.
– برنامه‌ریزی، هماهنگی و جمع‌آوری اطلاعات و تهیه و تنظیم بودجه سازمان با همکاری و مشارکت واحدهای زیر مجموعه و تابعه و همچنین توزیع و تخصیص آن.
– ارزیابی و سنجش اثر بخشی برنامه‌ها و عملکرد واحدهای زیر مجموعه و موسسات تابعه.
– تبیین و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌ها به منظور اجرای موثر و صحیح قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های اداری، استخدامی، مالی، معاملاتی سازمان و موسسات تابعه.
– انجام امور مربوط به صدور احکام کارگزینی، انتصابات، حضور و غیاب، مرخصی‌ها، ارزشیابی، ماموریت، انتقال، پرداخت حقوق و دستمزد، طبقه بندی مشاغل، بازنشستگی، استعفا و خروج از خدمت کارکنان سازمان.
– انجام امور مالی نظیر تنظیم و کنترل حسابها در چارچوب اعتبارات مصوب، انجام صحیح هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها، وصل درآمدها و سایر دریافت‌ها بر اساس قوانین و مقررات مربوط.
– تهیه و تنظیم برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت با مشارکت موثر واحدهای ذیربط.
– و ….
توفیقات روز افزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.»

رئیس سازمان سینمایی از تلاش‌های صادقانه، مساعی ارزشمنـد و اهتمام ویژه رمضانعلی حیدری خلیلی، در طول مدت تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان تشکر و قـدردانی کرد.

شایان ذکر است اصغر فارسی متولد ۱۳۵۰ و کارشناس ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی وی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مدیرکل منابع انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بوده است.

همچنین، در سابقه فعالیت های وی عناوینی چون: رایزن و وابسته فرهنگی در جمهوری آذربایجان، فدراسیون روسیه، نخجوان، معاون مدیرکل پشتیبانی و تشریفات سازمان فرهنگ و ارتباطات، عضو هیئت مدیره موسسه بین المللی نور مبین ، عضو هیئت مدیره موسسه انتشارات بین المللی الهدی، رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری، نماینده تام الاختیار در کمیته پدافند غیر عامل، رئیس کارگروه ماموریت های موقت خارج از کشور، رئیس کارگروه شفاف سازی، رئیس کمیته قرار دادها، رئیس کمیته بهره وری، جانشین رئیس در کمیته مدیریت عملکرد، مسئول اجرائی برگزاری نهمین دور مجلس خبرگان، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سال ۱۳۷۴،کارشناس ارشد فرهنگی روسیه و کشورهای مشترک المنافع و ترکیه و … به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها