علی درستکار پس از مدتی دوری از عرصه اجرا، مجری یک برنامه گفتوگو محور شد.
به گزارش سینماسینما، «جوش شیرین» برنامهای درباره اخلاق اجتماعی است و به گفتوگو با شخصیتهایی در عرصههای گوناگون اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی و علمی میپردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان هر چهارشنبه روی سایت آپارات قرار خواهد گرفت. در این برنامه حرفهایی پیرامون مسائل اخلاق را بی پرده بیان میکنند.
در اولین قسمت برنامه، حجت الاسلام ناصر نقویان مهمان برنامه بود. این مصاحبه را در کانال «جوش شیرین» به آدرس www.aparat.com/joosheshirin روی سایت آپارات در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
همچنین در دومین قسمت از برنامه «جوش شیرین» محمدهاشمی رفسنجانی مهمان برنامه بود که شب گذشته منتشر شده است. در این مصاحبه هاشمی به خاطرات امام راحل و نظر ایشان درباره موسیقی و اخلاق در رسانه و اجتماع می پردازد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صحبتهای یک مجری درباره ممنوعیت کار در تلویزیون و دعوت دوباره
- چرا شهرام ناظری در مراسم دکتر محمدعلی اسلامیندوشن نخواند ؟
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- تاثیر تلویزیون روی مخاطب از زبان علی درستکار/ مدیران تفکر خودشان را تحمیل میکنند
- درستکار:گفتند به خاطر دلبری از آقای هاشمی ممنوع الکار شدی
- انتقاد به اجرای رشیدپور در «هفت»/ جای شکرش باقی است که رامبد نیامد
- پایان ممنوعالتصویری مجری سرشناس
- شرایط و چگونگی انتخاب مجریان خانم در تلویزیون
- رئیس صداوسیما در دهه شصت: امام (ره) با پخش موسیقی مخالفت نداشت
- چاپ کتابی با صدای مجری برنامه “این شبها”
- پست اینستاگرام مجری مشهور و سابق برنامه «تهران ۲۰»
- گزارش تصویری روز دهم جشنواره/ حواشی کاخ مردمی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





