مجری طرح فیلم سینمایی بادیگارد در مراسم رونمایی از کتاب هنری این فیلم سینمایی گفت: این مراسم به نوعی رونمایی از DVD بادیگارد است.
به گزارش سینماسینما، پژمان لشکری پور افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تاکنون فیلم سینمایی بادیگارد را دیده اند و ۲۰۰ جلسه نمایش این فیلم هم برای دانشگاه ها در شهرهای مختلف و شهرهای فاقد سینما برگزار شده است.
کارگردان فیلم سینمایی «بادیگارد» در این مراسم گفت: اسماعیل پسرم چیزی با عنوان «ارت بوک» مطرح کرد و من حس کردم کار جدیدی در ایران به حساب می آید و نیاز سینمای دیجیتال است.
ابراهیم حاتمی کیا افزود: شاید عده ای بگویند در سینمای فقر زده الان خرج زیادی باشد اما این کتاب هنری برای ثبت لحظه های خاص و اکشن فیلم نیاز است. فیلم پشت صحنه بادیگارد هم در نوع خود خاص است و یوسف حاتمی کیا آن را کارگردانی کرده است. کارگردان «بادیگارد» اضافه کرد: سحر دیدم یکی از کانال های تلگرام کل فیلم را با کیفیت خوب برای دانلود گذاشته است، به خودم گفتم چه اوضاعی داریم، در این وضع نفس هم نمی توان کشید.حاتمی کیا گفت: شنیدم در ماهواره ها هم بادیگارد به نمایش در آمده است، اینهاست که به سینمای ما ضربه می زند و امیدوارم یک روز از بین برود.

بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز در این مراسم گفت: بادیگارد به ایستگاه آخر خود رسیده است و فیلم دیگری به عنوان پشت صحنه کار تهیه شده است که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است.
مریلا زارعی افزود: درباره «ارت بوک» هم باید بگویم برای من حرکت جذاب و جالبی بود، فقط ای کاش سرگروه های هر قسمت هم می توانستند تجربیات خود را در این کار بیاورند چون خودم به عنوان بازیگر و بازیگردان هر روز با یک چالش و جذابیت ویژه رو به رو می شدم و دوست داشتم آن ها را جایی ثبت کنم.
او گفت: جدیداً وقتی می گوییم طرح فاخر است حالت تحقیر آمیز پیدا می کند زیرا عده ای به فکر پول های کلان دولتی می افتند، اما بادیگارد به معنای واقعی هم اثر فاخری بود و هم کارگردان فاخری داشت.
زارعی افزود: حاتمی کیا به شدت به بیت المال معتقد است و به دلیل اینکه می خواست تجربه را به جوانان دوستدار سینما انتقال دهد این کار را انجام داد.

زارعی با خواندن مقدمه کتاب هنری بادیگارد به صحبت های خود پایان داد.
برای نخستین بار است که در سینمای ایران از صحنه های منحصر به فرد یک فیلم کتاب هنری تهیه می شود.
این کتاب هنری «ارت بوک» اثر اسماعیل حاتمی کیاست.
منبع: مشرق
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- از سوی معاون اول رئیس جمهور؛ اعضای شورای سینما منصوب شدند
- مریلا زارعی؛ واقعیترین مهدعلیا
- عاشقانهای خام از کارگردانی کاربلد/ نگاهی به سریال «جیران»
- شب حسرت ابراهیم حاتمیکیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما
- روز ششم: سفارشی هم میسازی خوبش را بساز! + تلاش برای فرهادی شدنِ یک حاتمیکیا!/ نگاهی به فیلمهای «هِناس» و «شب طلایی»
- ششمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یک عقبگرد بزرگ/ نگاهی به فیلم «هناس»
- پردیس احمدیه بازیگر سریال «نوبت لیلی» شد
- ادامه فیلمبرداری سریال «نوبت لیلی»/ معرفی عوامل
- رونمایی از مهدعلیا «جیران»/ مریلا زارعی در نقش مادر ناصرالدین شاه
- تصویربرداری سریال تاریخی-عاشقانه «جیران» ادامه دارد
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- «کارو» با بازی مریلا زارعی به نیمه راه رسید
- مریلا زارعی به “کارو” پیوست
- مریلا زارعی بازیگر «مانکن» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





