تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۰:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10711

برنامه «باهمستان» از سری برنامه‌های شبکه جام جم است که هر شب به غیر از دوشنبه ها و سه شنبه زنده روی آنتن می‌رود. در این برنامه یکشنبه ها آیتم سینمایی به نقد و بررسی اخبار  و مباحث روزسینما با کارشناسی محمدرضا مقدسیان پرداخته میشود.

به گزارش سینماسینما، برنامه پیش روی  آیتم سینمایی «باهمستان» با حضور بهروز بقایی  روی آنتن می رود. از جمله کاری بقایی می‌توان به مجموعه تلویزیونی همسران، «سرزمین سبز»، «قطار ابدی» و «سیب خنده» (مجموعه طنز برای کودکان) اشاره کرد. از آخرین فعالیت‌های تلویزیونی وی می‌توان کارگردانی سری دوم مجموعه «بازهم زندگی» را نام برد. وی همچنین در یکی از قسمت‌های سری نخستین این مجموعه با عنوان «جناب مستطاب آشپری» با شرکت نجف دریابندری و همسرش «فهیمه راستکار»، به موضوع کتاب مستطاب آشپزی (نوشته نجف دریابندری) می‌پرداخت در یک گزارش طنز به کندوکاو در آبگوشت فروشی‌های تهران پرداخت.

 

برنامه باهمستان هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی مسعودساکت اف از شبکه جام جم زنده پخش میشود. پیش از این نیز سیدجمال ساداتیان، اکبر زنجان پور، نادرسلیمانی  از جمله مهمانان آیتم سینمایی این برنامه بوده اند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها