سهیل بیرقی فیلم «عامهپسند» را با فضایی زنانه و در ادامه آثار قبلیاش میسازد.
به گزارش سینماسینما، این فیلمساز اخیرا مجوز ساخت فیلمی اجتماعی با نام «عامهپسند» را دریافت کرده که این روزها در مراحل اولیه پیشتولید است.
بیرقی درباره ساخت این فیلم میگوید: فیلمنامه «عامهپسند» آماده است و کارهای اولیه برای تولید انجام میشود. این فیلم در ادامه فیلمهای قبلی من است که داستانش در فضایی زنانه روایت میشود.
او که سال قبل فیلم «عرق سرد» را روی پرده داشت، با اشاره به زمانبندی حدودا ۴۰ روزه برای فیلمبرداری افزود: تلاش میکنم فیلم را برای نمایش در جشنواره برسانم اما به هیچ عنوان برای این کار تعجیل نخواهم داشت و حاضر به قربانی کردن فیلم برای رساندن به جشنواره فجر نیستم؛ با این حال اگر همه چیز فراهم باشد تا فیلم به بهترین شرایط ساخته شود خیلی هم خوب خواهد بود که در جشنواره حضور داشته باشد.
بیرقی که خودش نویسنده و تهیهکننده «عامهپسند» هم هست، تاکید دارد: سرمایهگذاری فیلم کاملا شخصی است و انگیزهام برای تهیهکنندگی هم همین بوده که بدون مشارکت با نهاد و ارگانی، فیلم را به شکل مستقل و با استقلال کامل خود و گروهم بسازم تا برای نمایش در جشنواره یا اکران نیز اختیار با خودم باشد.
«عامهپسند» سومین فیلم بیرقی پس از «من» و «عرق سرد» است که هر دو اثر قبلی با محوریت یک شخصیت زن ساخته شده بود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با معرفی برگزیدگان پنجاه و نهمین دوره جشنواره؛ جایزه ویژه کارلووی واری به فیلم سهیل بیرقی رسید
- تازهترینها از جشنواره اروپایی/ فیلم سهیل بیرقی به بخش مسابقه کارلووی واری راه یافت
- ترانه تنهایی/ نگاهی به فیلم «عامه پسند»
- «عامه پسند» اکران آنلاین میشود
- گیشه سینمای ایران در سال ۱۴۰۲؛ ۱۰ فیلمی که کمتر از انتظار فروختند
- جدیدترین آمار فروش فیلمها/ «فسیل» همچنان پیشتاز گیشه سینماها
- «عامه پسند» از ۱۷ آبان اکران میشود
- سه فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- «عامهپسند»، اثری فمینیستی است
- «عامهپسند»، زنان علیه زنان
- بیرقی: اگر عامهپسند نباشی جامعه تو را حذف میکند
- رونمایی از پوستر «عامه پسند» با تصویر فاطمه معتمدآریا
- فیلمبرداری «عامه پسند» به پایان رسید
- تصویر باران کوثری در «عامه پسند»
- «عرق سرد» در اروپا اکران میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





