مدیر پردیس سینمایی آزادی با انتقاد از بی توجهی تلویزیون در تبلیغ طرح اکران ماه رمضان سینماها، این رفتار را باعث شکست این طرح در سال ۹۷ دانست.
به گزارش سینماسینما، رضا سعیدی پور رییس مدیر سینمایی آزادی با اشاره به اجرای طرح اکران ماه مبارک رمضان در سالجاری و استقبال از آن گفت: متاسفانه این روزها فروش فیلم ها در سینماها چندان رضایت بخش نیست که دلیل آن هم این است که هیچگونه تبلیغاتی برای طرح اکران ماه مبارک رمضان در تلویزیون پخش نشده است.
او ادامه داد: در چنین شرایطی مخاطبان هیچ آگاهی از این طرح ندارند و به همین دلیل استقبالی از آن صورت نگرفته است.
سعیدی پور در پاسخ به اینکه این طرح هر سال اجرا می شود و مردم از آن آگاه هستند پس چرا شکست آن را صرفا به دنداشتن تبلیغات تلویزیونی نسبت می دهید؟ عنوان کرد: هرچند سال های گذشته این طرح در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شد، اما با توجه به اینکه طرح هر سال با تغییراتی همراه است درنتیجه نیازمند تبلیغ و اطلاع رسانی در هر سال هستیم.
مدیر پردیس سینمایی آزادی توضیح داد: با توجه به اینکه طی روزهای آتی سینما با روزهای تعطیل بسیاری همراه است، می توان گفت که دیگر طرح اکران ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و اگر بخواهند از الان تبلیغات انجام دهند هیچ تاثیری در جان گرفتن دوباره این طرح ندارد.
او افزود: از ابتدای آغاز اکران ماه مبارک رمضان تا امروز پردیس سینمایی آزادی حتی یک سانس نیمه شب هم نداشته است. البته طبق روال عادی پنجشنبه و جمعه ها و سه شنبه ها مانند گذشته سانس های نیمه شب داریم که یک امر عادی است اما در طول هفته مانند سال های گذشته سانس نیمه شب نداریم.
سعیدی پور در پایان گفت: می توان گفت طرح اکران رمضان در سال ۹۷ نسبت به سال های گذشته یک طرح کاملا شکست خورده است.
مبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طرحی برای نجات سینمای بدنه ارائه میشود
- اکران مردمی «شبی که ماه کامل شد»/ دعوت نرگس آبیار از مردم برای ارائه نظراتشان درباره فیلمش
- مدیر سینما آزادی مطرح کرد: وضعیت نگرانکننده اکران ماه مبارک رمضان
- دسته گل «آشغالهای دوست داشتنی» برای تحریم حوزه هنری
- سازمان سینمایی کارمند خالتورسازهاست
- سوداگران در سینما جولان میدهند
- واکنش مدیر سینما آزادی به ادعای آقای بازیگر/ هیچ فیلمی را کمتر از چهار هفته اکران نکردهایم
- روایتی از گیشهی بهاری سینمای ایران + جدول
- تهیه کننده خجالت نکش: عمده امکانات اکران در اختیار بخش دولتی است/ عدالت وجود ندارد
- تماشاگران «فیلشاه» از مرز ۱ میلیون نفر گذشت
- تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده/ گلایه سینماگران از اجرای طرح اکران وِیژه رمضان
- برنامه اکران سینماها در ماه رمضان چگونه خواهد بود؟
- افزایش ۴۱ درصدی مخاطب و ۵۱ درصدی فروش فیلمها در فروردین ۹۷
- نظر مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره فیلمهای اکران نوروز/ همه سلایق راضی بودند
- چرا «مادر قلب اتمی» در سینما آزادی اکران نمیشود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





