تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 141792

محسن جعفری راد دومین فیلم بلندش را درباره تاثیر کرونا بر کودکان در ایران می سازد.

به گزارش سینماسینما، جعفری راد که بیشتر به عنوان روزنامه نگار و منتقد سینما شناخته می شود، بعد از مستند رنج زیر پوست که سال قبل جزو فیلم های پرمخاطب جشنواره سینما حقیقت بود و به سانس فوق العاده رسید، حالا سراغ تاثیر روحی و روانی کرونا بر کودکان و نوجوانان رفته است.

او درباره این فیلم که عنوان موقت آن «چه رویاهایی می‌آیند…»است، می گوید: از شروع کرونا شاهد بودم که مستندسازان کمتر به کودکان پرداختند در حالیکه کودکان در سنی و سالی قرار دارند که تاثیر پذیری مستقیمی از اطراف دارند و باید بیشتر به آنها توجه شود، بنابراین سراغ این سوژه رفتم. تهیه کننده فیلم مهدی مطهر است که همکاری بسیار خوبی در اولین فیلم بلند با هم داشتیم. با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم مذاکراتی جهت سرمایه گذاری انجام داده ایم و اغلب عوامل هم انتخاب شده اند.

او درباره فعالیت‌های چند ماه اخیرش می گوید: مستند نیمه بلند سایه های سبز را به تهیه کنندگی عطا پناهی ساختم که به زودی از تلویزیون پخش می شود. مستند رنج زیر پوست هم در نوبت گروه هنر و تجربه قرار دارد و به زودی برای حضور آن در جشنواره های جهانی اقدام می کنیم چون به خاطر کرونا، برگزاری جشنواره های خارجی، در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته در دو جشنواره خارجی پذیرفته شد که در بحبوحه قبل از عید و اوج کرونا بود و نتوانستیم شرکت کنیم.
.
جعفری راد، فیلمسازی را از سال ۸۷ و از انجمن سینمای جوان لاهیجان شروع کرده و به موازات آن فعالیت های مطبوعاتی داشته است. همچنین فیلم رنج زیر پوست مورد توجه منتقدان قرار گرفت و از سوی برخی خبرگزاری ها و سایت ها، از جمله سایت تابناک، جزو پنج مستند برتر سال انتخاب شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها