تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» از قطع شدن تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در تلویزیون خبر داد و گفت: تبلیغات این فیلم بدون اعلام قبلی و بیان علت آن، در تلویزیون قطع شد.
به گزارش سینماسینما، حبیب اسماعیلی تهیهکننده و پخشکننده فیلم سینمایی «خرگیوش» درباره قطع شدن تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در تلویزیون اظهار کرد: من امروز صبح متوجه شدم که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را در تلویزیون بدون هیچ دلیلی قطع کردهاند.
او ادامه داد: در مجموع صداوسیما به فیلم سینمایی «خرگیوش» ۳۲ تیزر سراسری اختصاص داد، که نمایش این تبلیغات هم از روز گذشته آغاز شده بود و فقط سه یا چهار تیزر در روز گذشته پخش شد و امروز هم که جلوی آن را بدون اطلاع ما گرفتهاند. این در حالی است که باید نمایش این تیزرها از شروع اکران این فیلم در سینماها شروع میشد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» اضافه کرد: این اتفاق درحالی رخ داده است که این فیلم توانسته بدون هیچ ممیزی پروانه نمایش و اکران بگیرد، بنابراین مشکلی نداشت و با وجود آنکه امسال به نام “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری شده است فکر میکنم این شیوهای که صداوسیما پیش گرفته درست نیست. باید از تمام فیلمها حمایت شود اما با این حال دیده میشود که فیلمهای خاصی از حمایت بیشتری برخوردار بودهاند. و معمولا به این شکل بوده که تا فیلمی دولتی روی پرده میآید، سینمای بخش خصوصی و مستقل کنار گذاشته میشود.
او با اشاره به اینکه در حال پیگیری علت این اتفاق هستیم، گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم شرایط به گونهای است که سازمانها به صورت نیمه تعطیل درآمدهاند و واحد بازرگانی صداوسیما هم پاسخی به ما نداده است و به این ترتیب ما در حال از دست دادن زمان برای اطلاعرسانی و جا انداختن فیلم هستیم.
این تهیهکننده با تأکید بر اینکه این فیلم هیچ تبلیغاتی قبل از اکران آن نداشته و حتی در جشنواره هم نبوده، بیان کرد: یکی از ارگانهای اصلی تبلیغات، صداوسیماست و به عنوان یک ارگان دولتی جزو وظایف اوست که از آثار سینمایی حمایت کند. ما هیچ امکانات دولتی برای ساخت و تولید این فیلم دریافت نکردیم و اگر قرار است که حمایت از این فیلم فقط شامل حال فیلمهای تولیدی دولتی شود قطعا به تولیدات سینمایی لطمه خواهد زد.
اسماعیلی با تأکید بر اینکه ما نیازی به تبلیغات در شبکههای خارجی نداریم، گفت: از طرفی به ما میگویند که سازندگان فیلم حق پخش تبلیغات در شبکههای خارجی را ندارند در صورتی که آن تبلیغات به دیده شدن فیلم کمک میکرد و همچنین باعث میشد که مخاطبان از پای شبکههای ماهوارهای بلند شوند و به سینما بیایند. اکنون به جای اینکه صداوسیما از سینمای ایران حمایت کند و باعث دیده نشدن آن میشود.
پخشکننده فیلم سینمایی «خرگیوش» در پایان با بیان اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، اظهار کرد: دائم هم همه مشکلات را گردن هم میاندازند و اگر صداوسیما بخواهد تا پایان سال چنین برخوردی با سینمای بخش خصوصی داشته باشد شرایط خوبی نخواهیم داشت و تاکنون صداو سیما به جز جبههگیری چیزی نداشته است. به غیر از صداوسیما، سینماهای دولتی هم جز چند سالن محدود، از اکران این فیلمها حمایتی نکردهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- وحشیسازی یا وحشیزادگی؟/ روایتی از داود اشرف و زخم فرودستان در «وحشی»
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «تمساح خونی» و «آبی روشن» آنلاین اکران میشوند
- سیامک انصاری مجری «بازمانده» شد
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
- یک رکورد دیگر برای «تمساح خونی»؛ ۱۱.۵میلیارد فروش در ۷ روز
- «تمساح خونی» رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را شکست
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- هوشمندی در آفرینش موقعیتهای کمیک/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
- بازیهای خوب در فیلم خوب/ نگاهی به «تمساح خونی»
- موفق در سرگرم سازی/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





