محمدحسین لطیفی از تجربه بازی در مجموعه «پیکسل» و دشواری های آن گفت.
به گزارش سینماسینما، محمد حسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص نقش و تجربه بازی در مجموعه «پیکسل» گفت: شخصیت قصه شخصیتی با نام محمد حسین لطیفی و کارگردان سینماست اما از اخلاقیات و کارهای من بهره نمی برد؛ در واقع با خود واقعی من بسیار تفاوت دارد.
او افزود: عموما کارگردان های ما که در برخی آثار نقش آفرینی کردند، بازی معمولی داشتند و من هم سعی کردم بدون هیچ فشاری، ساده و روان بازی کنم.
لطیفی ادامه داد: در کل بازیگری تجربه خوب اما ساده تر از کارگردانی است؛ چون فکر می کنم بازیگر یک دغدغه دارد اما کارگردان با دغدغه های فراوانی روبروست.
منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسبها: محمدحسین لطیفی, پیکسل
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- نگاهی به فیلم «مرد نقرهای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی /بازگشت قهرمان به سینمای کودک و نوجوان
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- تابناک: هفت عامل زمین خوردن «هفت»؛ این گروه محدود!
- واکنش محسن امیریوسفی به اظهارات محمدحسین لطیفی درخصوص خانه پدری
- مهدی سلطانی بازیگر فیلم جدید محمدحسین لطیفی شد
- بررسی کارنامه «اوج» از نگاه سه کارگردان/ موعد بازنگری و آسیبشناسی است
- کارنامه خالقان سریالهای نوروز ۹۸/ چه کسی خاطرهساز میشود؟
- نام سریال نوروزی شبکه سه تغییر کرد
- «مُر قانون»، حکایت مدیری که نمیخواهد بازنشسته شود
- لطیفی: «هفت»اسپانسر گردنکلفت برای دستمزدمیلیاردی ندارد/ لیست منتقد بدهید
- مذاکرات داغ برای ویترین فجر در سیما/ جیرانی و فراستی بازمیگردند؟
- از شایعه حضور مهران مدیری تا جنجال رشیدپور/ نگاهی به آنچه دو سال بر «هفت» گذشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





