در مراسم شب پیش اهدای جوایز فیلم هالیوود از گری اولدمن، جیک جیلنهال و کیت وینسلت و شماری از دیگر برترینهای سال هالیوود تجلیل شد.
به گزارش سینماسینما، در مراسم اهدای جوایز فیلم هالیوود که در بورلی هیلتون برگزار شد، جیمز کوردن میزبانی مراسم را برعهده داشت.
در این مراسم کیت وینسلت بازیگر فیلم «چرخ شگفتی» ساخته وودی آلن جایزه بازیگر زن و آلیسون جینی برای فیلم «من، تونیا» جایزه بازیگر نقش مکمل را دریافت کردند.
جیک جیلنهال نیز در سخنانی تاثیرگذار به ادای احترام به جف باومن بازمانده بمبگذاری در ماراتون بوستون پرداخت. وی برای بازی در نقش «قویتر» که بر این موضوع متمرکز است، با دریافت جایزه بازیگر هالیوود تجلیل شد. وی گفت: ما همیشه به قهرمانها نیاز داریم تا بتوانیم مردم عادی را به ابرقهرمانان بدل کنیم اما جف باومن هیچوقت نمیخواست قهرمان باشد.
سم راکول نیز برای بازی در فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میسوری» جایزه بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد.
جایزه گروه بازیگران نیز به «مریض بزرگ» رسید که شامل زویی کازان، هالی هانتر، ری رومانو و کومیل نانجیانا میشد. «من، تونیا» با بازی مارگوت رابی، جینی، سباستین استن و لی والتر هوزر و بازیگران «مادباند» با بازی کری مولیگان، گرت هدلوند و جیسون میچل نیز با دریافت همین جایزه تجلیل شدند.
جایزه کمدی هالیوود نیز به آدام سندلر برای بازی در «داستان هوروویتس» رسید و جایزه کارگردان هالیوود را جو رایت برای «تاریکترین ساعت» به خانه برد.
بازیگر این فیلم یعنی گری اولدمن نیز جایزه یک عمر دستاورد کاری هالیوود را برد. وی گفت: من کارم را تقریبا ۴۰ سال پیش شروع کردم و آدمهای تاثیرگذاری بودند که به من در این راه کمک کردند. وی افزود: همه ما تلاش داریم تا چیزی بهتر از زندگی واقعی را بیان کنیم و شاید بتوانیم چیزی از حقیقت را هم در آن بیابیم.
در این مراسم هریسون فورد نیز روی صحنه آمد تا با اهدای جایزه بهترین تهیه کننده به تهیه کنندگان فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» از آنها تجلیل کند.
جیمز فرانکو از دیگر چهرههایی بود که روی صحنه آمد. این بازیگر از فیلمنامهنویسها اسکات نویاشتدلر و مایکل وبر برای فیلم «هنرمند فاجعه» و سازندگان موسیقی فیلم «مارشال» با اهدای جایزهشان تجلیل کرد.
«کوکو» نیز جایزه انیمیشن هالیوود را برد و ژاکلین بیسه به آنجلینا جولی و لونگ اونگ جایزه بهترین فیلم خارجی هالیوود را برای «آنها اول پدرم را کشتند» اهدا کرد.
جایزه بهترین مستند نیز به شان کامب برای «نمیتوانم بایستم، نمیخواهم بایستم: داستان پسر بد» اهدا شد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- سینمای ایران جایگزین هالیوود در روسیه میشود؟
- فیلمسازی در عربستان رشد میکند/ پاداشها و طرحهای تشویقی برای سازندگان فیلم و سریال
- تماشاگران چینی به «مرگ بر روی نیل» هالیوودی اقبال نشان ندادند
- کارگردان «پدرخوانده» در پیادهروی مشاهیر هالیوود ستارهدار شد
- پایان محدودیتهای سینمایی در هالیوود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





