کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما عنوان کرد که ۲ فیلمنامه کامل در دست دارد اما برای ساخت آنها به دنبال سرمایهگذار است.
به گزارش سینماسینما، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیتهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامهای با عنوان «کابوس بعد از ظهر» هستم که به محض پیدا شدن سرمایهگذار شروع به ساخت آن میکنم چراکه ساخت آن به فصل خاصی بستگی ندارد با این وجود فکر میکنم اگر بتوانیم مباحث مالی آن را حل کنیم اواخر تابستان زمان خوبی است که «کابوس بعد از ظهر» را جلوی دوربین ببریم.
وی افزود: «کابوس بعد از ظهر» یک فیلم اپیزودیک اجتماعی است که در آن جریان رابطه پدر و فرزند را میبینیم از سوی دیگر در نظر دارم در این فیلم از هنرجویان خودم استفاده کنم یعنی هیچ بازیگر چهره و شناخته شدهای ندارد.
سجادی حسینی با بیان اینکه همزمان یک فیلمنامه کامل دیگر با نام «یخ چال» در دست دارد، عنوان کرد: «یخ چال» یک فضای اجتماعی دارد و روایتکننده داستان زن و شوهری است که به خاطر اتفاقی که برای یکی از اقوامشان رخ میدهد مجبور به نقل مکان میشوند و در این پروسه اتفاقاتی برای آنها رخ میدهد، روی زندگی زناشویی آنها تاثیر جدی میگذارد و باعث ایجاد مشکلاتی می شود.
این کارگردان در پایان اظهار کرد: هر دوی این فیلمنامهها آماده است و سرمایه هر کدام که به دستمان برسد شروع به تولیدش میکنیم؛ البته «یخ چال» به دلیل زمان طولانی فیلمبرداری و نیاز به بازیگرهای خوب، هزینهبرتر است از همین رو باید به شرایط خوبی برسیم. این فیلم نیاز به فصل پاییز و زمستان دارد بنابراین باید در همین فصلها ساخته شود.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- سجادی حسینی: اکرانهای «هنروتجربه» اطلاعرسانی مناسبی ندارد
- فیلمبرداری «کافه خون» به پایان رسید
- «بی سر» در جشنواره فیلم شانگهای به نمایش در میآید + لوگوتایپ
- «سایهتابان» تابستان جلوی دوربین میرود/ یک قصه تو در تو
- «بی سر» پروانه نمایش گرفت
- میزگردی باحضور ایرج تقیپور و کاوه سجادی حسینی با موضوع نقد و بررسی عملکرد گروه هنروتجربه
- هزینه سنگین حضور بازیگران در تلویزیون برای مدیران صداوسیما
- عبدالرضا اکبری: نظارتی بر نحوه تقسیم نقشها بین بازیگران وجود ندارد
- برگزاری اولین جلسه شورای پروانه ساخت سال ۹۸/ چهار فیلمنامه رد شد
- فروغ قجابگلی، بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم پکن شد
- نگارش «بی سر» به پایان رسید/ حضور اسطوره مرگ در سینمای ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





