کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما عنوان کرد که ۲ فیلمنامه کامل در دست دارد اما برای ساخت آنها به دنبال سرمایهگذار است.
به گزارش سینماسینما، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیتهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامهای با عنوان «کابوس بعد از ظهر» هستم که به محض پیدا شدن سرمایهگذار شروع به ساخت آن میکنم چراکه ساخت آن به فصل خاصی بستگی ندارد با این وجود فکر میکنم اگر بتوانیم مباحث مالی آن را حل کنیم اواخر تابستان زمان خوبی است که «کابوس بعد از ظهر» را جلوی دوربین ببریم.
وی افزود: «کابوس بعد از ظهر» یک فیلم اپیزودیک اجتماعی است که در آن جریان رابطه پدر و فرزند را میبینیم از سوی دیگر در نظر دارم در این فیلم از هنرجویان خودم استفاده کنم یعنی هیچ بازیگر چهره و شناخته شدهای ندارد.
سجادی حسینی با بیان اینکه همزمان یک فیلمنامه کامل دیگر با نام «یخ چال» در دست دارد، عنوان کرد: «یخ چال» یک فضای اجتماعی دارد و روایتکننده داستان زن و شوهری است که به خاطر اتفاقی که برای یکی از اقوامشان رخ میدهد مجبور به نقل مکان میشوند و در این پروسه اتفاقاتی برای آنها رخ میدهد، روی زندگی زناشویی آنها تاثیر جدی میگذارد و باعث ایجاد مشکلاتی می شود.
این کارگردان در پایان اظهار کرد: هر دوی این فیلمنامهها آماده است و سرمایه هر کدام که به دستمان برسد شروع به تولیدش میکنیم؛ البته «یخ چال» به دلیل زمان طولانی فیلمبرداری و نیاز به بازیگرهای خوب، هزینهبرتر است از همین رو باید به شرایط خوبی برسیم. این فیلم نیاز به فصل پاییز و زمستان دارد بنابراین باید در همین فصلها ساخته شود.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- سجادی حسینی: اکرانهای «هنروتجربه» اطلاعرسانی مناسبی ندارد
- فیلمبرداری «کافه خون» به پایان رسید
- «بی سر» در جشنواره فیلم شانگهای به نمایش در میآید + لوگوتایپ
- «سایهتابان» تابستان جلوی دوربین میرود/ یک قصه تو در تو
- «بی سر» پروانه نمایش گرفت
- میزگردی باحضور ایرج تقیپور و کاوه سجادی حسینی با موضوع نقد و بررسی عملکرد گروه هنروتجربه
- هزینه سنگین حضور بازیگران در تلویزیون برای مدیران صداوسیما
- عبدالرضا اکبری: نظارتی بر نحوه تقسیم نقشها بین بازیگران وجود ندارد
- برگزاری اولین جلسه شورای پروانه ساخت سال ۹۸/ چهار فیلمنامه رد شد
- فروغ قجابگلی، بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم پکن شد
- نگارش «بی سر» به پایان رسید/ حضور اسطوره مرگ در سینمای ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





