سریال ماورایی «دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی در جنگلهای شمال کشور جلوی دوربین رفت.
به گزارش سینماسینما، چندی پیش محمودرضا تخشید تهیهکننده تلویزیون خبر از بازگشت علیرضا افخمی کارگردان پس از چهار سال دوری از تلویزیون با سریال ماورایی «دعوت نحس» خبر داد.
حال امروز ۲۶ آبان ماه تصویربرداری سریال «دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیهکنندگی محمودرضا تخشید که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته میشود، در جنگلهای شمال کشور آغاز شد.
پس از اتمام کار بخشهایی از مجموعه که در شمال تصویربرداری خواهد شد، گروه برای ادامه کار به تهران بازخواهند گشت.
در این سریال بازیگرانی چون آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، افسانه چهرهآزاد، على دهکردى و …حضور دارند که در روزهای آتی بازیگران دیگری نیز به گروه خواهند پیوست.
علیرضا افخمی در سریال «دعوت نحس» علاوه بر کارگردانی، نگارش مجموعه را نیز بر عهده داشته است.
عوامل این پروژه عبارتند از تصویربردار: علیرضا رنجبران، طراح چهرهپردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، مدیر تولید: فرهاد کینژاد، جلوههای ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی خانی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، مدیر تدارکات: اکبر مهری گلهدار، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامهریز: مهدی آقایی، جانشین تولید: رضا زنجانیان وفا و منشی صحنه: آرزو نیکپور.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به سفارش سیمافیلم و برای ماه رمضان؛ علیرضا افخمی بار دیگر سریال ماورایی میسازد
- علیرضا افخمی: سانسور در تلویزیون نتیجه قبل را ندارد/ ضرورت تجربه در کنار جوانگرایی
- چرا قسمت آخر سریال «احضار» پخش نشد/ توضیحات کارگردان
- یک سریال ماورایی دیگر از علیرضا افخمی برای پخش در ماه رمضان
- انتقاد کیهان از سریال پرستاران/ چانهزنی عاشقانه به سبک سریالهای ترکیهای!
- گفت و گو سینماسینما با میرطاهر مظلومی/فضاسازی ها، پرستاران را قابل قبول کرد
- ۱۵ قسمت از سریال «پرستاران» آماده شد
- افخمی امروز به دادسرای جنایی تهران رفت/ اگر نمیرفتم بازداشت میشدم
- بازگشت کارگردان سریالهای پرطرفدار با یک اثر بیمارستانی
- علیرضا افخمی با «پرستاران» به تلویزیون بر میگردد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





