شبکه های سیما در پی اقدام تروریستی شامگاه جمعه ۱۳ دی ماه که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، کنداکتور فیلم ها و برنامه های خود را تغییر دادند.
به گزارش سینماسینما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با شهادت مظلومانه سردار رشید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی با محوریت ایشان و پخش فیلم های سینمایی با همین رویکرد روی آنتن شبکه ها می رود.
بر همین اساس شبکه های یک، دو، سه، چهار و پنج از ساعاتی پیش، پخش ویژه برنامه هایی را آغاز کرده اند.
پخش پلی بک های مختلف، مستندهای مربوط به سردار سلیمانی و… از جمله برنامه هایی است که در جدول پخش شبکه ها جانمایی شده است.
از جمله این مستندها، مستند «مثل حسین مثل بادپا» است که در این مستند سردار سلیمانی شهادت یکی از همرزمانش را روایت می کند که در ساعت ۲۱:۳۰ امشب از شبکه دو پخش می شود.
شبکه یک فیلم سینمایی «به وقت شام» را ساعت ۱۵ و فیلم سینمایی «سی و سه روز» را ساعت ۲۲ در کنداکتور جانمایی کرد و سریال طنز «زیر همکف» از کنداکتور خارج شده است.
همچنین فیلم سینمایی «بادیگارد» ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
فیلم های «به وقت شام» ساعت ۱۳، «تخت جمشید، سر روزولت» ساعت ۱۵، «چ» ساعت ۱۷، «شنود» ساعت ۱۹، «ایستاده در غبار» ساعت ۲۱ و «منطقه سبز» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز ساعت ۱۳.۳۰ از شبکه پنج پخش می شود.
بر این اساس فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه امید و «ویلایی ها» ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق روی آنتن می رود.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- بر شاخهای که نشستهاید؛ به دست خود اره میسایید
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
- کرونا پای برنامههای تلویزیونی را به جوایز اسپریت باز کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





