جایزه تمشک طلایی که به معرفی بدترینهای سال میپردازد برندگان خود را شناخت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، در حالی که مراسم معرفی و اهدای جوایز برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا شنبه شب برگزار نشد، اکنون اسامی برندگان این جایزه اعلام شد.
به جای اعلام اسامی در برنامهای که قرار بود به صورت مستقیم پخش شود، شب پیش چهلمین دوره تمشک طلایی در یک کنفرانس مطبوعاتی برندگانش را معرفی کرد.
همان طور که انتظار میرفت فیلم موزیکال «گربهها» جوایز این دوره را جارو کرد و جوایز بدترین فیلم، بدترین بازیگر مکمل مرد و زن برای جیمز کوردن و ریبل ویلسون، بدترین گروه بازیگران، بدترین فیلمنامه و بدترین کارگردان را برای تام هوپر به این فیلم تعلق گرفت.
«رمبو: آخرین خون» هم دو جایزه برد که شامل بدترین بازسازی یا فیلم ادامه و بیتوجهی بیپروا به زندگی انسانها و اموال عمومی بود.
جان تراولتا هم بی نصیب نماند و جایزه بدترین بازیگر مرد سال دو فیلم «رنگ تجاری» و «متعصب» را دریافت کرد.
هیلاری داف نیز جایزه بدترین بازیگر زن را برای «تسخیر شارون تیت» برد.
ادی مورفی هم که همیشه از چهرههای منتخب تمشک طلایی است جایزه را در بخش بدترین نجات دهنده برای «دولمایت اسم من است» دریافت کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی نامزدهای تمشک طلایی؛ «جوکر ۲» با ۷ نامزدی پیشتاز بدترینهای سال شد
- جان تراولتا در یک فیلم درجه ۳ دیگر بازی کرد/ نمایش در آوریل
- نوبت به بدترینهای سال رسید/ معرفی نامزدهای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۴
- دیوید ممت، راوی حکایتی تازه از ترور جان اف کندی
- فوت بازیگر برنده جایزه امی/ کریستی الی درگذشت
- کلی پرستون بازیگر و همسر جان تراولتا درگذشت
- سیلوستر استالونه، رکورد خود در دریافت تمشک طلایی را جابهجا میکند؟
- گزارش فروش سینمای جهان/ «گربهها»یی که با همه ستارههایش نمیفروشد
- بازیگرانی که امروز سرزنش شدند، فردا مورد تقدیر قرار گرفتند
- تصاویر/ بوئینگ ۷۰۷، هواپیمای شخصی بازیگر «پالپ فیکشن»
- شکست عجیب بازیگر سرشناس در گیشه
- کارگاههای تخصصی جان تراولتا و گری اولدمن در جشنواره فیلم کن
- معرفی صاحبان تمشک های طلایی/ تام کروز بدترین بازیگر مرد شد
- همکاری مورگان فریمن و جان تراولتا در «رز سمی»
- جان تراولتا هواپیمایش را هدیه داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





