تهیهکننده فیلم سینمایی «زالاوا» با اشاره به اینکه خواب سرمایه صرف شده برای این فیلم بیشتر از این به صلاح نیست، از اقدام برای اکران آن خبر داد.
به گزارش سینماسینما، سمیرا برادری تهیه کننده فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری با اشاره به اینکه به دنبال شرایط مناسب برای اکران عمومی این فیلم سینمایی است، درباره بهترین زمان مدنظر خود گفت: ما برای رسیدن به شرایط خوب تا امروز صبر کردهایم، اما به نظر میرسد با وجود تمام ناهمواریهایی که بر سر راه اکران فیلم وجود دارد و با توجه به اینکه ما به عنوان بخش خصوصی بخش اصلی بودجه پروژه را تأمین کردهایم، خواب سرمایه بیش از این به صلاح نیست.
وی درباره شرایط اکران این روزهای سینمای ایران توضیح داد: روزهای دشواری بر سینمای ما میگذرد و بحث اکران از آن مستثنی نیست، شرایط معیشت و رنج مردم از سویی، گرانی بلیتها و محدودیتهای اعمال شده از سمت مدیران سینمایی از سوی دیگر، فضای تنفس سینما را مانند هوای شهر آلوده کرده است. با این حال تلاش دوستان پخش و همت سینماداران برای کمک به این احوال ستودنی است.
این تهیهکننده در پاسخ به اینکه پیش از این تجربه اکران فیلمهایی در فضای وحشت در سینمای ایران اکران شده که چندان در جذب مخاطب موفق عمل نکرده مانند «آن شب» با بازی شهاب حسینی، فکر میکند «زالاوا» تا چه اندازه در جذب مخاطب موفق باشد، بیان کرد: «زالاوا» مطلقاً فیلمی از جنس وحشت نیست، فیلمی است بین ژانری، قصه گو، در برخی لحظات دلهره آور و عاشقانه. فکر میکنم با توجه به موفقیتهای فراوانش در فستیوالهای داخلی و خارجی، جوایز ارزنده فجر و فستیوال ونیز و آنچه تجربه ما از بازخورد مخاطبهای مختلف این فیلم بوده است، بسیار به آن خوشبین هستیم که مخاطب فیلم راضی از سینما بیرون میآید.
برادری در پایان درباره تبلیغات این فیلم سینمایی گفت: شرایط و هزینهها حتی برای تبلیغات معمول به سختی پیش میرود، بخصوص که بزرگترین رسانه ما هر روز بیشتر سر دشمنی با سینما دارد و هر روز از اهمیتش میان مردم کاسته میشود، امیدواریم با حمایت دولت و فضای مجازی و دوستان سینمایی بتوانیم خبرهای اکران فیلم را به گوش مخاطب برسانیم. اما مهمترین تبلیغ چنین فیلمهایی توسط مردم اتفاق میفتد؛ مردمی که فیلم را به یکدیگر توصیه میکنند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جهل مرکب بیپایان/ نگاهی به فیلم «زالاوا»
- «زالاوا» به اکران آنلاین رسید
- رقابت «زالاوا» در فرانسه و تقدیر در بلژیک
- در اولین نشست «زیرمتن» مطرح شد؛ روایت «زالاوا» از جدال میان دو نظم/ باور به «جن» از واقعیت آن ترسناکتر است
- تبدیل یک موضوع جهانی به اثری بومی/ فایل صوتی گفتگوی دو منتقد درباره «زالاوا»
- دو فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار میکند؛ «زیرمتن» با «زالاوا» کلید میخورد/ بررسی بینارشتهای فیلمهای روز
- از ابتدای سال شش میلیون نفر به سینما رفتهاند/ «دوزیست» در یک روز بیش از ۷۰۰ میلیون فروخت
- دو فیلم کمدی و یک فیلم اجتماعی تلخ؛ پرفروشهای سینمای ایران از ابتدای سال
- تقابل عقل و خرافه/ نگاهی به فیلم «زالاوا»
- سینمای ترسناک ایران جان میگیرد؟
- احیاکنندگان سینمای مستقل
- گیشه سرد سینماها در روزهای داغ تیر ماه
- چهار فیلم ایرانی در چهار بخش جشنواره کارلووی واری
- اکران «زالاوا» در ترانسیلوانیا و پاریس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





