قرارداد اکران سه فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون باران کوثری، حامد بهداد، رضا کیانیان و حبیب رضایی در شورای صنفی نمایش ثبت شد.
به گزارش سینماسینما، در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه هشتم مردادماه که بر خلاف جلسههای قبلی که در خانه سینما بود، در سازمان سینمایی تشکیل شده است، بعد از بررسی درخواستها و موارد مطرح شده قرارداد سرگروهی سه فیلم «دستانداز»، «میان صخرهها» و «گیجگاه» به ثبت رسیده است.
فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است که توسط دفتر پخش خانه فیلم به سرگروهی پردیس ایرانمال روی پرده سینماها خواهد رفت.
ساخت این فیلم از اواسط پاییز سال ۱۳۹۸ آغاز شد ولی مراحل فنی آن از ابتدای اسفند سال ۹۸ به دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد. رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زینالعابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی از جمله بازیگران فیلم «دست انداز» هستند.
فیلم سینمایی «میان صخرهها» نیز که دو سال قبل به کارگردانی مختار عبدالهی ساخته شده، توسط دفتر پخش کویر فیلم به سرگروهی پردیس مگامال اکران میشود. «میان صخرهها» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، انیمیشن و تجربی است که پیشتر حضور در جشنواره بینالمللی کودک و نوجوان اصفهان، جشنواره داکا و جشنواره باف سوئد را تجربه کرده است.
دیگر فیلمی که قرارداد اکران آن ثبت شده، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که سال ۱۳۹۹ ساخته شد و دفتر پخش بهمن سبز آن را به سرگروهی پردیس آزادی بعد از فیلم «بی مادر» اکران میکند.
«گیجگاه» اولین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در آن جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغیپور و نیز رضا صفایی پور و حسن رضایی بازی کردهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سه جایزه جشنواره روسی برای «میان صخرهها»
- جایزه نتپک به «گیج گاه» رسید
- رقابت ادامهدار کمدیها و گیشه ۸۰۰ میلیونی سینما
- «میان صخرهها» به سئول میرود
- گیشه کمرونق فیلمهای جدید سینما در سه روز اول اکران
- «میان صخرهها» از ۱۸ مردادماه روی پرده میرود
- سفر «میان صخرهها» به سوئد
- «دسته دختران» و ۲ فیلم دیگر پروانه نمایش گرفتند
- پروانه ساخت یک فیلم صادر شد
- نسیم سرد تابستانی/ درباره برنامههای شبکه «نسیم»
- معرفی سریالهای نوروزی تلویزیون/ اعلام ساعت پخش مجموعهها
- خبرهایی از «دستانداز» به کارگردانی کمال تبریزی
- خواننده گروه پالت جلوی دوربین کمال تبریزی رفت
- اولین تصویر از «دست انداز» کمال تبریزی منتشر شد
- فیلمبرداری «دستانداز» کمال تبریزی به نیمهی راه رسید
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





