نازنین فراهانی بازیگر این روزها مشغول نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «سه و چهل و سه دقیقه» است.
به گزارش سینماسینما، نازنین فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیتهای اخیر خود گفت: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «سه و چهل و سه دقیقه» هستم که قرار است حمیده معینیفر آن را بسازد.
وی ادامه داد: فیلم سینمایی «کوپال» را آماده نمایش دارم و به زودی فیلم سینمایی «نزدیکتر» وارد شبکه نمایش خانگی میشود. از سوی دیگر پیشنهاد برای حضور در یک سریال را هم دارم که هنوز قطعی نشده است.
بازیگر فیلم توقیفشده «خانه پدری» درباره گزیدهکاری خود در طی یک سال اخیر عنوان کرد: نمیدانم امسال بعد از حضور در تئاتر «نگاهمان میکنند» چه اتفاقی افتاد که بیشتر پیشنهادهایی که به سمتم آمد تئاتری بود تا سینمایی و پیشنهاد خوبی در سینما نداشتم، بنابراین این گزیدهکاری از جانب من و به انتخاب من نبوده است.
فراهانی افزود: تئاتر را بسیار دوست دارم، اما چون به تازگی روی صحنه تئاتر بودم، دوست ندارم این اتفاق به زودی تکرار شود. بنابراین این روزها درگیر نگارش فیلمنامه «سه و چهل و سه دقیقه» هستم که قرار است حمیده معینیفر که یک کارگردان فیلم اولی است آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند. فیلم در ژانر جنایی- معمایی است و بازنویسی آن انجام شده است و مراحل آخر خود را سپری میکند و بهزودی کلید زده میشود.
این بازیگر در ادامه درباره انتخاب این ژانر و شباهت آن به آنچه تاکنون به عنوان ژانر جنایی – معمایی – پلیسی دیده شده است گفت: تا جایی که من فیلم دیدهام، این فیلم شبیه هیچ یک از کارهایی نیست که در این ژانر تولید شدهاند و حداقل من با این فرمت در سینمای ایران تاکنون فیلمی ندیدهام.
بازیگر فیلم «صداها» با اشاره به اینکه جای این ژانر در سینمای ایران بسیار خالی است، درباره موضوع فیلم و کار کردن با یک کارگردان جوان در این ژانر نیز اظهار کرد: داستان فیلم درباره جنایتی است که رخ داده و حالا راز این جنایت باید فاش شود. همانطور که گفتم کارگردان کار جوانی است که تاکنون چند فیلم کوتاه با حال و هوای معمایی و جنایی ساخته است. من کارهایش را دوست داشتم و مورد علاقهام بود. احساس میکنم جای فیلمهای جنایی – معمایی – پلیسی بسیار در سینمای ما خالی است و باید به آن بیشتر بها داده شود.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر در فیلمهای کارگردانهای فیلم اولی بسیاری حضور داشتم و تجربیات بسیار خوبی را برایم رقم زدند. این جوانان بسیار ایده آل نگاه میکنند و خیلی خوب با سینمای دنیا و روندی که طی میکند آشنا هستند. از سوی دیگر سلیقههای کهنه از فیلمسازان جوان بسیار دور است و من این را بسیار دوست دارم. فیلمهای آنها به زندگی بسیار نزدیکتر است، اتفاقی که سینمای ما بسیار از آن دور است و همواره از آن رنج میبرد.
فراهانی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر این نسل شور و هیجان را وارد سینما کردهاند عنوان کرد: با حضور جوانان فیلمساز شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سینما بودیم. ضمن اینکه به هر حال در مرحله آزمونوخطا به سر میبریم، اما حضور این نسل این امیدواری را میدهد که نسل جدیدی از فیلمسازان میآیند که امید را در سینما به ارمغان میآورند. پیش از این ما هرچند سال یک بار شاهد فیلمهای خیلی خوب بودیم، اما الان در یک سال شما چند کار خوب را میتوانید در سینما ببینید که این ما را امیدوار میکند. ضمن اینکه این اتفاقات قدیمیها را هم مجبور میکند تا دید خود را به سینما تغییر دهند، چرا که سلیقه مردم نیز همراه با سینما تغییر میکند.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با کیانوش عیاری/ اگر این سینما فروش داشته باشد غیرطبیعی است
- پوستر «تارا» همزمان با اکران رونمایی شد
- نمایش افتتاحیه «خورشید آن ماه» در جشنواره بینالمللی فیلم هند
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- نازنین فراهانی بازیگر سریال «مستوران» شد
- بازیگر اثرگذار اما همیشه مهجور/ نگاهی به بازیهای نازنین فراهانی به بهانه حضورش در فیلم «مصلحت»
- تجدد و تحجر/ نگاهی به «خانه پدری»
- همین است که هست؟!/ بازخوانی قتل رومینا در خانه پدری
- کیانوش عیاری: «خانه پدری» را دوباره بهخاطر مردم و حفظ امنیت و سلامت روان جامعه اکران کنید
- کنایه تند مازیار میری به مجری هفت به خاطر واکنشش در زمان اکران خانه پدری
- رسول صدرعاملی: کیانوش عیاری عزیز، طعنه چرا؟ شفاف و زلال حرف بزن!
- واکنش کیانوش عیاری به خبر قتل یک دختر نوجوان توسط پدرش
- برترین کارگردانان سال ۹۸ (۱)/ کیانوش عیاری
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ افزایش دو میلیاردی فروش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
آخرین ها
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش
- رونمایی از پوستر انیمیشن «شنگول و منگول» در آستانه اکران
- درباره «اتاق بغلی» اثر پدرو آلمودووار/ مرز باریک دوستی و مرگ زیر جهانی از زندگی و رنگ
- استادان و کارگاههای «سینماحقیقت۱۸» را بشناسید
- بر مبنای آمار سمفا؛ روند صعودی فروش سینماها در هفته گذشته نزولی شد
- محمد شکیبانیا رئیس سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند شد
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- با احکامی جداگانه از سوی رائد فریدزاده؛ حسینی و شفیعی معاون شدند/ ایلبیگی به موسسه سینماشهر رفت
- کارگردان «سه جلد»: اقتصاد سینمای ایران را چند سکانس رقص میگرداند
- نمایش دو مستند از ناصر تقوایی در موزه سینما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ کونان اوبراین، میزبان اسکار ۹۷ام خواهد بود
- «کارمند جماعت» رونمایی میشود
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- تاد هینز رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم برلین شد
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- ابوالفضل جلیلی مطرح کرد؛ حضور در کلاس بازیگری عامل موفقیت نیست
- نمایش بلندترین سکانس پلان سینمای مستند ایران در آمریکا
- کدام سینما واقعی تر است ؟
- پیدا شدن جسد یک بازیگر در خانهاش
- دیدار اصغر فرهادی با علاقهمندان فیلمهایش در استانبول
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- سه نمایش برای مستند «۹۹-۱۹» در یک هفته
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- سوینا منتشر میکند؛ نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل
- «پینگو» بعد از ۱۸ سال بازمیگردد