برنامه نمایش فیلمها در سینمای اهالی رسانه امروز با برپایی مراسم قرعه کشی در پردیس سینمایی ملت مشخص شد.
به گزارش سینماسینما، در مراسم قرعه کشی برنامه نمایش فیلمها در سالن رسانههای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امروز با حضور جمعی از سینماگران، اهالی رسانه و منتقدان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
در این مراسم که اجرای آن برعهده محمد سلوکی بود، زمان نمایش فیلمهای جشنواره در سالن رسانهها توسط فیلمسازان حاضر و اهالی رسانه قرعه کشی شد که براساس جدول تنظیم شده از چهارشنبه ۱۰ بهمن تا یکشنبه ۲۱ بهمن فیلمها در چهار سانس برای اهالی رسانه نمایش داده میشوند.
همچنین بر طبق جدول، مجریان نشستهای خبری که فرزاد حسنی، محمود گبرلو، احسان کرمی و منصور ضابطیان و حمیدرضا مدقق معرفی شده بودند، هر کدام دو روز مسئولیت برگزاری نشستها را برعهده دارند.
تهیه کننده «خانهای برای تو» هنگام قرعه کشی فیلمش نسبت به نحوه برخورد با فیلمهای مستند گفت: به نظرم فیلمهای مستند و کوتاه و پویانمایی در جشنواره برای خالی نبودن عریضه است و این مراسم قرعه کشی نیست چون شرایط برابر برای همه فیلم ها برقرار نبود.
رسول صدرعاملی، علیرضا شجاع نوری، آذر معماریان، کامران ملکی، رها رستمی فرزند زندهیاد رضا رستمی (روزنامهنگار)، فریدون جیرانی، امید معلم، جواد رضویان، سید جمال ساداتیان، مرتضی علی عباس میرزایی، بهناز جعفری، سید محمود رضوی، میلاد صدرعاملی، علی اعلایی، آزیتا موگویی مونا زندی حقیقی و…. از جمله حاضران در این مراسم بودند.
لازم به ذکر است زمان آغاز نمایش فیلمها هنوز اعلام نشده است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حمایت انجمن تهیه کنندگان مستقل از تفکیک جشنواره جهانی و ملی فجر
- واکنش «هنروتجربه» به بیانیه داوران جشنواره فیلم فجر؛ نام سیمرغ «هنروتجربه» تغییر کند
- انتشار جزییات هزینههای جشنوارهی ملی فجر + جدول
- چه کسی ضربه فنی شد؟/ نگاهی به فیلم «غلامرضا تختی»
- محمود اربابی: مخالف ادغام جشنوارههای ملی و جهانی فجر هستم
- صحبتهای حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تجلی اراده ملی / وقتی میتوان از ظرفیت سینما برای پیشرفت کشور استفاده کرد
- «تجلی اراده ملی»، سی و هفتمین دفتر جشنواره فیلم فجر را بست
- نگاهی به دو فیلم «ماجرای نیمروز» و «قسم»
- نگاهی به فیلم «متری شش و نیم» ساخته سعید روستایی/ دل خوش سیری چند؟
- نگاهی اجمالی به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر / سینمای بی ادعا و مدعیان بی شمار
- نگاهی به لیست کسانی که در جشنواره درخشیدند ولی داوران آنها را ندیدند/ جا ماندههای جشنوارهی سی و هفتم
- محمد متوسلانی: نگاه حاکمیتی به سینما، سیمرغهای فیلم نرگس آبیار را افزایش داد
- توضیحی درباره آرای مردمی «متری شیش و نیم»
- مرور فیلمهای جشنوارهی سی و هفتم روی دور تند / بخش سوم و پایانی
- نگاهی به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر / این نیز بگذرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





