نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به کارگردانی سهراب حسینی از اول اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، نمایش های «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام عنوان دو اثر نمایشی تازهای است که بعد از تعطیلات نوروزی و از اواسط فروردین ماه، در دوره مدیریت جدید پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز کردند و با اقبال عمومی مواجه شدند.
نمایش «صددرصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی برای دومین بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و این نمایش تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره دو این مجموعه روی صحنه میرود.
هوتن شکیبا و ستاره پسیانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش میپردازند و تهیه کنندگی این نمایش بر عهده محمد قدس است.
از سوی دیگر در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری، نمایش «نشراکاذیب به قصدتشویش اذهان عمومی» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.
این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و بعد از اجراهای متعدد در شهرهای مختلف کشور آمریکا برای نخستین بار با حضور بهنام تشکر در ایران روی صحنه میرود.
طبق برنامه ریزیهای انجام شده تازه ترین نمایش سهراب حسینی از اول اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.
نمایش «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام تا پایان فروردین ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ به اجراهای خود ادامه خواهد داد.
برنامه های آینده پردیس تئاتر شهرزاد طی روزهای آینده از طریق روابط عمومی این مجموعه اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مانی رهنما در کنسرت نمایش «خانه دراکولا» را میخواند
- «جن زدگان» ایبسن روی صحنه تئاتر شهرزاد میرود
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- روزهای پایانی «سی نورا» بر صحنه شهرزاد/ بازیگران و عوامل نمایش «منگی» معرفی شدند
- «سی نورا» به شهرزاد میرود
- «عروسکخانه» روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد
- عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد
- «مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد میرود
- «اسکرینشات» با بازیگران جدید تمدید شد/ رونمایی از پوستر
- «ستوان آینیشمور» در پردیس تئاتر شهرزاد
- از بهرام بیضایی تا جلالی تهرانی در پردیس تئاتر شهرزاد
- داود علیشاهی: تئاتر مستقل مسیر خود را پیدا خواهد کرد
- امیرآرتا، دختر آوازهخوان مترو و گیتی معینی با «هوندا آدیداس» روی صحنه میروند
- اجرای «صالحان» در پردیس تئاتر شهرزاد
- تئاتر در زمانه فناوری غیرمتمرکز و کنشهای اجتماعی ناهمگن/ کاربرانِ متکثر مجوز صادر میکنند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





