مدیر ارتباطات و رسانه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزئیات آیین اختتامیه این رویداد هنری را تشریح کرد.
به گزارش سینماسینما، کیوان کثیریان روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار داشت: مراسم اختتامیه فردا پنجشنبه ۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره از جشنواره مانند سال گذشته در یک ساعت و با معرفی برگزیدگان در بخشهای مختلف «سینمای سعادت»، «جلوه گاه شرق» و بین الادیان برگزار میشود.
کثیریان با اشاره به اینکه مجری برنامه اختتامیه اشکان خطیبی است ادامه داد: کارگردانی مراسم نیز بر عهده محمدرضا عباسیان و محمدحمیدی مقدم انجام است.
مدیر ارتباطات و رسانه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، درباره حضور مسئولان و مهمانان ویژه این مراسم نیز، گفت: جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان و میهمانان خارجی، غالب حاضران اختتامیه را تشکیل می دهند.
سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از یکم تا هشتم اردیبهشت ماه به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
وی افزود: این دوره از جشنواره مانند سال گذشته در یک ساعت و با معرفی برگزیدگان در بخشهای مختلف «سینمای سعادت»، «جلوه گاه شرق» و بین الادیان برگزار میشود.
کثیریان با اشاره به اینکه مجری برنامه اختتامیه اشکان خطیبی است ادامه داد: کارگردانی مراسم نیز بر عهده محمدرضا عباسیان و محمدحمیدی مقدم انجام است.
مدیر ارتباطات و رسانه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، درباره حضور مسئولان و مهمانان ویژه این مراسم نیز، گفت: جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان و میهمانان خارجی، غالب حاضران اختتامیه را تشکیل می دهند.
سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از یکم تا هشتم اردیبهشت ماه به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «خاتون» و زنده کردن حس وطن پرستی
- اشکان خطیبی و هنرجویانش به صحنه باز میگردند
- کدام یک از سلبریتی ها در اجرا موفق بوده اند ؟ ازگلزار و رضا صادقی تا اشکان خطیبی و پژمان بازغی
- سویههای تمجیدنشدنیِ سریال «خاتون»
- خاتون خیالی
- طراحی هنری «خاتون»؛ تحسین برانگیز و هویتمند
- حماسهی زنانه / «خاتون»؛ عاشقانه زیستن و شجاعانه جنگیدن
- چه عاشقان بینشانی که پای درد تو نشستند!/ نگاهی به قسمتهای اولیه سریال «خاتون»
- آی عشق آی عشق چهره آبیات پیداست
- اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد / «خاتون»؛ تیتراژ آغازین، آیینه تمام نمای داستان است
- خاتون؛ زنی اصیل و روشنفکر / نگاهی به سریال «خاتون»
- ناگهان دیالوگ، جان گرفت! / «خاتون»؛ ریتم کوبنده و ضرباهنگ تند
- «خاتون» از ۱۸ مرداد در شبکه نمایش خانگی + پوستر
- اولین آنونس سریال تاریخی «خاتون» منتشر شد + ویدئو
- عکسهای جدید از سریال «خاتون»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





