عبدالله اسکندری به عنوان یکی از بهترین چهره پردازان و طراحان گریم سینمای ایران امروز ۷۰ ساله می شود.
به گزارش سینما سینما ،عبدالله اسکندری گفت وگویی با علی رستگار در جام جم، در اظهارنظری جالب به جوانان علاقه مند چهره پردازی توصیه می کند اصلاسراغ یک شغل دیگر بروند و سمت گریم نیایند! او می گوید: گریم از آن شغل هایی است که چند سال بعد دیگر وجود نخواهد داشت؛ چون الان رایانه و سی جی آی همه این کارها را به بهترین شکل انجام می دهد. این بچه های علاقه مند واقعا گناه دارند که با امید و آرزو بیایند و بعد سرخورده شوند و به پوچی برسند. جبر زمان خیلی از شغل ها را از بین می برد. امروز دیگر خبری از شغل هایی قدیمی مثل پنبه زن و کفاش نیست؛ گریم هم به این سرنوشت دچار می شود.
برچسبها: عبدالله اسکندری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- امیر آقایی و پگاه آهنگرانی به «خط نجات» پیوستند
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش دوم
- «روزی روزگاری آبادان» آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شد
- سریال «ملکه گدایان» به زودی توزیع میشود/ خائنکشی در مرحله پیشتولید
- عکسی که عبدالله اسکندری از پشت صحنه «گوزنها» منتشر کرد
- مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در «انفرادی» بازی میکنند
- جشن تولد ۷۳ سالگی استاد عبدالله اسکندری با حضور حمید فرخ نژاد ، امیر مهدی ژوله ،مهدی نادری و …
- گریم حرفهای امیرحسین رستمی در نقش زن جوان/عکس
- عبدالله اسکندری در گفتوگو با سینماسینما/ حضور پشت صحنه «سوتهدلان» تولدی دوباره برایم بود
- عکسی از گریم اصلی ترانه علیدوستی در سریال «شهرزاد»
- ماجرای تست گریم اکبر عبدی و شباهت به ترامپ/ نقشی که منتفی شد
- شباهت زیاد اکبر عبدی به رییسجمهور آمریکا + عکس
- «لازانیا» با اکبری عبدی کلید خورد
- علی نصیریان: به دکتر شریعتی گفتم سخنرانیتان از نمایشی که دیدیم جذابتر بود
- فاطمه معتمدآریا با گریم دختر لر + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





