حسین محباهری گفت: توسل و تکیه به اهل بیت(ع) اعتقاد قلبی من از کودکی تا به امروز بوده است. توسل به ائمه برای من بالاترین ذخیره انرژی برای مقابله با بیماری و حضور در عرصه بازیگری است. این روزها برای درمان بیماری همیشه متوسل به اهل بیت (ع) میشوم.
به گزارش سینماسینما، حسین محب اهری درخصوص آخرین مراحل درمان خود گفت: همچنان منتظر تزریق دور آخر آمپولها برای ادامه روند درمانم هستم. متاسفانه زمان تزریق گذشته و امیدوارم تا دیر نشده بتوانم آنها را تهیه کنم. در حال حاضر تمام تلاشم را برای تهیه این آمپولها انجام دادهام اما هنوز نتیجهای نداده است.
وی درباره همزمانی مراحل درمان خود با اجرای نمایش “خسیس” در تئاترشهر ادامه داد: واقعیت امر درمان بیماری و در کنار آن روی صحنه تئاتر رفتن سخت است اما من سعی میکنم این سختی را به هر صورتی که هست تحمل کنم.
بازیگر سریال “دردسرهای عظیم” در همین راستا ادامه داد: عشق به بازیگری، علاقه من به هنر و حس مسئولیتی که همواره به کارم دارم تنها دلایلی هستند که همچنان مرا در عرصه بازیگری با توجه به بیماریام سر پا نگه داشتهاند. من وقتی روی صحنه تئاتر هستم بیماریام را کاملاً فراموش میکنم.
بازیگر نمایش “خسیس” حکمت خداوند را بالاترین حکمتها دانست و اضافه کرد: سالهای سال با این اعتقاد زندگی کردهام که به آنچه خدا برایم مقدر کرده تابع باشم هر چند این اراده و تقدیر بیماری سختی باشد که با آن دست و پنجه نرم میکنم. من همواره راضی به رضای خدا هستم زیرا می دانم حکمت خدا بالاتر از اندیشه انسان است.
محب اهری با اشاره به ارادت خود به اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: از سویی توسل و تکیه به اهل بیت اعتقاد قلبی من از کودکی تا به امروز بوده است. توسل به ائمه برای من بالاترین ذخیره انرژی برای مقابله با بیماری و حضور در عرصه بازیگری است. این روزها برای درمان بیماری همیشه متوسل به اهل بیت (ع) میشوم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
- حجازیفر: پول سینما را در تئاتر خرج میکنم
- ساختار «خانه سینما» پیر شده است/ صنف نباید نیازمند پول دولت باشد
- چرا ما دیگر به کمدیهای وطنی نمیخندیم؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





