کیهان نوشت : چند بازیگر سینما و تلویزیون آشوب های اخیر در برخی شهرها را اعتراضی خواندند و خواستار حفظ امنیت جانی معترضان شدند!
از جمله این افراد باید به تهمینه میلانی، ترانه علیدوستی، امیر جعفری و مهناز افشار اشاره کرد.در حالی که به دلیل اغتشاشات اخیر جمعی از مردم بی گناه کشور کشته شده اند و به اموال عمومی و شخصی آسیب رسیده است، حمایت چند بازیگر از اغتشاشگران چیزی جز همراهی با اوباش و تشویق به ادامه جنایت نیست! لازم به ذکر است تهمینه میلانی پیشتر در مصاحبه ای خود را از سمپات های سازمان تروریستی منافقین در اوایل انقلاب خوانده بود. همچنین امیر جعفری که اکنون به یاد اعتراض های معیشتی مردم افتاده است پیشتر ضمن انکار مشکل اشتغال گفته بود: «کار هست اما مردم تن پرور شده اند» و در توهینی آشکار مردم را «مشتی رعیت که به دنبال یک گونی سیب زمینی بیشتر هستند» لقب داده بود. مهناز افشار نیز که این روزها از اعتراض های مردمی به مشکلات و مفاسد می گوید ظاهرا از یاد برده که یکی از همین مفسدان اقتصادی که مورد اعتراض مردم قرار گرفته همسر ایشان است که اکنون به قید وثیقه از زندان آزاد شده است. در حالی که مردم معترض به مسائل اقتصادی که بارها منتقدان نسبت به وضع سخت معیشت آنها هشدار داده بودند، صف خود را از آشوب طلبان جدا کرده و باعدم همراهی آنها اجازه تحریف مطالبات به حق اقتصادی خود را نداده اند، به نظر می رسد اکنون برخی هنر پیشگان هستند که می خواهند اغتشاشگران خشونت طلب کف خیابان را به عنوان معترض جا بزنند، برای آنها دلسوزی کنند و اقدامات سیاسی آنها را مشروع جلوه دهند. افرادی که تا دیروز نگران افزایش هزینه عوارض خروج از کشور برای سفرهای خارجی خود بودند حال با تغییر چهره خود را نگران مردم محروم نشان می دهند. اتفاقات اخیر بار دیگر ذات خودپسند و خودنمای برخی از آنان را برای مردم آشکار ساخت. این جماعت محدود از هنرپیشگان با این کار خود را در کنار عناصر به اصطلاح هنری سلطنت طلب و معاندی چون شیرین نشاط (دختر فرمانده معدوم گارد جاویدان پهلوی) و عناصر مرتدی چون شاهین. ن قرار دادند که این روزها همچون اربابانشان به حمایت از اغتشاش گران پرداخته اند. متاسفانه میدان دادن رسانه ای به برخی از بازیگران، سبب شده است که این افراد خود را در هر زمینه ای صاحب نظر بیابند و به خود اجازه دهند که درباره هر چیزی نظر دهند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- «دو زن» در آینه مکتب نقد عمیقگرا/ تصویری ماندگار از زنان
- پرتاب شدن به جهان تلخ زنان زجر کشیده تهمینه میلانی
- سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری مطرح کرد؛ ترانه علیدوستی ممنوع از پرواز نیست
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
- «تفریق»؛ به علاوه باران
- «تفریق» مانی حقیقی قاچاق شد
- ابد و صد روز/ نگاهی به فیلم «برادران لیلا»
- عرضه آنلاین «مطرب» و «مادر قلب اتمی»
- سوریایی کردن مهمترین رخداد سینمایی در ایران/ چند نکته درباره چهل و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر
- بازخوانی مطلب طنز شهرام شکیبا درباره تهمینه میلانی به بهانه تولد او: به امید نابودی نسل مردها!
- حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی به قوه قضائیه شکایت کردند
- دلیل غیبت فرهاد اصلانی در جشنواره کن به روایت پیمان معادی
- در نشست خبری در جشنواره کن مطرح شد؛ از ماجرای «برادران لیلا» تا حواشی «شهرزاد»
- وراثت و جنسیت/ یادداشت منتقد اسکرین دیلی بر فیلم «برادران لیلا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





