کارگردان فیلم «شیار» تولید فیلم بعدیاش را با عنوان «گلس» شروع کرد.
به گزارش سینماسینما، مدیران اجرایی کمپانی یونیورسال پیکچرز و بوئنا ویستا اینترنشتال اعلام کردند ام نایت شیامالان کار عکاسی رسمی فیلمش را با عنوان «گلس» در فیلادلفیا شروع کرده است.
این فیلم در آمریکای شمالی در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ از سوی یونیورسال توزیع میشود. بوئنا ویستا نیز کار توزیع بینالمللی فیلم را برعهده دارد.
در این فیلم بروس ویلیس در نقش دیوید دان و ساموئل ال جکسون در نقش الایژا پرایس یا آقای گلس از فیلم «نشکن» ظاهر میشوند. از فیلم «شکاف» نیز جیمز مکآووی در نقش کوین وندل کرامب در فیلم جدید بازی میکند و آنیا تیلور-جوی نیز به عنوان کسی که تنها بازمانده از نبرد با هیولا بود، در این فیلم حضور مییابد.
این کارگردان مطرح فیلمهای تریلر و ترسناک در پروژ جدید خود قصد دارد با حضور بازیگران مطرح دو فیلم قبلی خود، روایت جدیدی از ترکیب دو فیلم «نشکن» و «شکاف» که فیلمهایی روان شناختی بودند، بسازد.
شیامالان چندی پیش برای اعلام خبر ساخته شدن این فیلم گفته بود: فیلم جدید من هم دنبالهای برای «نشکن» و هم دنبالهای برای «شکاف» خواهد بود.
او تاکید کرده بود با ساخته شدن «گلس» یا «شیشه» یکی از رویاهایش را که ترکیب هر دو فیلم در یک فیلم سوم بوده، محقق میکند.
به این ترتیب بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون نزدیک به دو دهه پس از اکران فیلم «نشکن» دوباره برای ایفای نقشهایشان جلوی دوربین این کارگردان میروند.
«نشکن» که سال ۲۰۰۰ اکران شد دومین فیلم شیامالان پس از موفقیت چشمگیر فیلم «حس ششم» بود. این فیلم داستان رابطه دوگانه بین دیوید دان و آقای گلس را دنبال و یک رویارویی نمادین بین یک ابرقهرمان و شخصیت منفی مقابلش را تصویر میکرد.
جیمز مک آووی که در فیلم «شکاف» محصول ۲۰۱۶ نقش شخصیت کوین وندل کرامب و البته ۲۳ شخصیت جداگانه دیگرش را بازی کرده بود، نیز در فیلم جدید بازی میکند. آنیا تیلور-جوی هم نقش کیسی را ایفا خواهد کرد.
ام. نایت شیامالان کارگردان و نویسنده آمریکایی-هندی بیشتر برای ساخت فیلمهای فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ساموئل ال. جکسون: نامزدی اسکار افتخار نیست، برنده شدن افتخار است
- بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شده است/ درمانی وجود ندارد!
- پاسخ تارانتینو به معترضان خشونت در فیلمهایش/ چیز دیگری ببینید!
- جان سخت سینما خانه نشین شد/ ابتلای بروس ویلیس به یک بیماری
- «ساموئل ال. جکسون» و «لیو اولمان» اسکار افتخاری میگیرند
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- سریال جدید متیو مککانهی پس از «کارآگاه حقیقی»
- بروس ویلیس و لوک ویلسون در «کوچه بنزین» همبازی شدند/ تعقیبوگریز در شهر
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- ایناریتو از جشنواره سارایوو جایزه گرفت
- اپرایی که وودی آلن به سبک دسیکا و فلینی روی صحنه میبرد
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- همسرِ تونی بلر تهیهکننده شد
- غول ژانر وحشت سینمای اسپانیا درگذشت
- موفقیت «چرنوبیل»، روسیه را مجبور به ساخت سریال کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت