گروه موسیقی «آوای موج» تور کنسرتهای خود را با اجرا در تهران آغاز کرد.
به گزارش سینماسینما، کنسرت گروه موسیقی «آوای موج» در روزهای ۲۴ تا ۲۶ و به مدت سه روز در برج آزادی تهران روی سن میرود.
در این کنسرت علاوه بر قطعات اعلام شده، اتفاقات غیرمنتظرهای نیز برای هیجان و اشتیاق بیشتر علاقهمندان در نظر گرفته شده و سعی شده در آن بیشتر به موسیقی محلی جنوب کشور پرداخته شود.
همچنین قرار است علاوه بر موسیقی فولکور بوشهر، قطعاتی از موسیقی جنوب کشور اعم از کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اجرا شود تا این گروه نماینده موسیقی جنوب کشور در تور این کنسرت ها باشد.
تور کنسرتهای «آوای موج» در این فصل، در شهرستان کنگان استان بوشهر، گناوه، استان بوشهر، فارس و کرمان برگزار میشود.
اعضای این گروه برای اجرای فوق را محسن آقایی (نوازنده نی انبان و مدیر گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، سیاوش آزاد، امین سلیمیان، پویان بیاتی، میثاق نامی، علیرضا بهرامپور، امین پوربیات و مهدی عبدی (نوازندگان)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی) تشکیل میدهند.
شاهنوش جنگروی، محسن محمدی، زانیار آذری ، تیم هشتگ تی وی بوشهر نیز اعضای رسانهای «آوای موج» هستند.
گروه موسیقی «آوای موج» در روزهای ۲۴ تا ۲۶ مهرماه راس ساعت ۲۱ در برج آزادی تهران به اجرا می پردازد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «۱۲ مرد خشمگین» و «۱۲ زن خشمگین» در برج آزادی
- دانیال اربابی برج آزادی تهران را موتورایز میکند
- دو نسخه متفاوت از «دوازده مرد خشمگین» روی صحنه میرود
- مراسم نکوداشت تهیهکنندگان و مجریان پیشکسوت کودک برگزار شد
- تمدید اجرا برای دومین بار؛ «خانه برناردا آلبا» تا پایان فصل بهار مهمان سالن اصلی برج آزادی تهران است
- مدت اقامت «برناردا آلبا» در «خانه» برج آزادی تهران تمدید شد
- سالن اصلی برج آزادی تهران میزبان «خانه برناردا آلبا» میشود
- اجرای موسیقی ـ نمایش «توران دخت» در برج آزادی
- اجرای دوباره نمایشی با بازی پولاد کیمیایی
- ضرغامی: رهبری سریال جومونگ را دیدند و درباره ویژگیهای حماسی آن رهنمودهایی داشتند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





