تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82513

به گزارش سینماسینما، آیین افتتاح مجتمع فرهنگی-سینمایی خلیج فارس دامغان با حضور سیدهادی حسینی معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، سید حسین سیدی مدیر عملکرد سازمان امور سینمایی، حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مدیران فرهنگی و هنرمندان استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به نیاز این شهر به وجود سینما گفت: باید از تلاش‌های کسانی که باعث ساخت چنین مکان فرهنگی شدند تقدیر کرد چراکه شهر دامغان به یک مجتمع فرهنگی-هنری و سینما نیاز داشت و این مجتمع می‌تواند منجر به توسعه و ارتقاء سطح فرهنگی اقشار مختلف مردم و جوانان شود.

همچنین رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری با اشاره به رویکرد سازمان امور سینمایی در حمایت از سالن سازی در کشور گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان امور سینمایی عقد تفاهمنامه با استان‌های مختلف جهت احداث سالن در شهرهای فاقد سینما و ساخت مجتمع‌های سینمایی با مشارکت بخش خصوصی است که در همین راستا ساخت ۶۲ سالن سینما در شهرهای فاقد سینما و فعال کردن ۱۲۹ سینمای سیار در شهرهای مرزی و محروم را در برنامه داریم.

مجتمع فرهنگی سینمایی «خلیج فارس» دامغان در پنج طبقه و با زیربنای ٧٠٠ مترمربع و مشتمل بر سه سالن سینما با ظرفیت ٣٠٠ صندلی و با حمایت موسسه «سینماشهر» مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مجتمع سینمایی پس از افتتاح با حضور مقامات و هنرمندان از روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه با نمایش فیلم‌های سینمایی روز کارش را آغاز کرد که در اولین روز فعالیت بیش از ۱۳۰۰ مخاطب را توانست جذب کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها