تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 138283

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر با اشاره به اینکه صدور مجوز نهایی پخش فیلم تئاترها همچنان با سازمان سینمایی است، عنوان کرد تنها نظارت اولیه روی آثار توسط شورای نظارت انجام می‌شود.

به گزارش سینماسینما، سید وحید فخرموسوی رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر درباره صدور پخش فیلم تئاترهای متقاضی پخش در وی او دی ها توسط اداره کل هنرهای نمایشی گفت: برخلاف تصوری که پیش آمده طبق قانون مجوز نهایی پخش فیلم تئاترها همچنان با سازمان سینمایی است اما طی صحبت هایی که قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با سازمان سینمایی داشته است قرار شده روند صدور مجوزها تسهیل شود.

وی درباره چگونگی تسهیل این روند توضیح داد: تسهیل فرآیند صدور مجوزها به این شکل است که ما نظارت اولیه را روی آثار متقاضی می کنیم بعد آنها را به سازمان سینمایی ارجاع می دهیم تا مراحل قانونی آن طی شود.

فخر موسوی در پایان درباره تایید نشدن تعدادی از فیلم تئاترها در شورای نظارت و ارزشیابی بیان کرد: ما در خواستی از سایت تیوال برای تایید تعدادی فیلم تئاتر داشتیم که تعدادی از آنها در بازبینی اولیه ما رد شدند چون شرایط صدور مجوز برای پخش در وی او دی ها با اجرای عمومی در سالن متفاوت است البته هنوز جواب مکتوب برای سایت تیوال ارسال نشده است از همین رو نمی توانم درباره مصداق ها و جزئیات رد شدن این آثار صحبت کنم. در نهایت موارد تایید شده را برای سازمان سینمایی ارسال می کنیم و نتیجه نهایی از جانب آنها اعلام می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها