«آخر هفته» در ادامه حضور بین المللی خود به طور همزمان در چهار جشنواره گیریمستا (معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه نروژ)، ایسکیا، انیسیمو (ایتالیا) و فیرنو فلیم (جشنواره هنری یوتا آمریکا) حضور دارد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی؛ «آخر هفته» عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که همزمان در چهار جشنواره بینالمللی معتبر حضور خواهد داشت و بخش رقابتی جشنواره های گیریمستا (معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه نروژ) در نروژ، ایسکیا و انیسیمو در ایتالیا و فیرنو فلیم با عنوان جشنواره هنری یوتا در آمریکا میزبان این فیلم هستند.
بازیگران فیلم کوتاه «آخر هفته» فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.
آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، تا کنون فیلبرداری بیش از ۴۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.
در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است : دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند ولی مشخص می شود که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و …
«آخر هفته» با چندین حضور بین المللی، جایزه نشان لیاقت از جشنواره ایندیفست آمریکا را کسب کرده و در جشنواره فیلوسفیکال مقدونیه مورد استقبال مخاطبین و داوران نیز قرار گرفت.
دیگر عوامل فیلم کوتاه «آخر هفته» عبارتند از طراحی و ترکیب صدا : پدرام بابایی، صدابردار : شهاب رضایی، جلوه های ویژه : مصطفی اوصانلو، مدیر تولید : آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه ای : باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار : آرمین متوقع ، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم : هدی عمیدی.
گفتنی است؛ جشنواره های بین المللی گیریمستا (معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه نروژ)، ایسکیا، انیسیمو و فیرنو فلیم (جشنواره هنری یوت آمریکا) همزمان با خرداد و تیرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





