چهار فیلم کوتاه از ایران به بخش آسیایی جشنواره بینالمللی Short Shorts ژاپن راه یافتند.
بهگزارش سینماسینما، فهرست نهایی جشنواره فیلم کوتاه Short Shorts ژاپن اعلام شده و چهار فیلم از ایران در بخش آسیایی حضور دارند.
بر پایه این گزارش فیلمهای کوتاه «گزینش» به کارگردانی نازنین چیتساز و تهیهکنندگی محدثه پیرهادی و حسن حبیبزاده، «برسد به دست پری» ساخته امیر جلالی، «ارتدنسی» بهکارگردانی محمدرضا میقانی و «Split Ends» ساخته علیرضا کاظمیپور در بخش مسابقه آسیای بیست و چهارمین دوره جشنواره Short Shorts ژاپن رقابت خواهند کرد.
جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه Short Shorts ژاپن یکی از بزرگترین و مهمترین جشنوارههای فیلم کوتاه آسیا و مورد تایید آکادمی اسکار است. برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت اسکار معرفی میشود.
بیست و چهارمین دوره Short Shorts ژاپن، ۷ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ در توکیو برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در بیانیه رسمی اعلام شد؛ ژاپن، کشور افتخاری بازار جشنواره فیلم کن
- نمایش «قصیده گاو سفید» در پارلمان ژاپن/ استقبال از اکران فیلم و افزایش تعداد سینماها
- اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- آغاز نمایش فیلمهای جشنواره فیلم کوتاه تهران از اول بهمن ماه
- دبیر سیوهفتمین جشنواره فیلم کوتاه مطرح کرد/ همچنان تصمیم بر برگزاری فیزیکی جشنواره است
- اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- اولین شب جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- یوجی یامادا: تا صد سالگی فیلم میسازم
- اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه / گزارش تصویری
- داوران جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به جشنواره فیلم کوتاه تهران
- اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





