قربان محمدپور گفت متأسفانه سینمای ما بسیاری از بازیگران بااستعداد و جوانش را از دست داده است.
به گزارش سینماسینما، قربان محمد پور کارگردان فیلم سینمایی “سلام بمبئی” این روزها به دنبال عقد قرارداد با بازیگران برای فیلم جدیدش است.
در روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور شادمهر عقیلی خواننده و بازیگر که چند سال است به لسآنجلس رفته و در آنجا مشغول فعالیت است، در فیلم “دختر شیطان” منتشر شد که طی تماسی با محمدپور درباره صحتوسقم این مطلب گفتگوی کوتاهی با این کارگردان انجام شد.
محمدپور طی سخنانی گفت: متأسفانه سینمای ما بسیاری از بازیگران بااستعداد و جوانش را از دست داده است، در دولت تدبیر و امید و جذب حداکثری که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تأکید داشتند، سازمان سینمایی هم باید با برخی از مسائل کنار آمده و گذشت کند و این اجازه را بدهد تا بازیگران بااستعدادی چون گلشیفته فراهانی و شادمهر عقیلی به سینما بازگردند، چرا که این به سود سینماست.
وی ادامه داد: ما همه تلاشمان را میکنیم تا این اتفاق رخ دهد و فعلاً هم منتظر پاسخ مدیران سازمان سینمایی هستیم.
کارگردان “سلام بمبئی ” درباره حضور محمدرضا گلزار در فیلم بعدی خود نیز اظهار کرد: محمدرضا گلزار یکی از گزینههای ماست و صحبتهای اولیه با او شده است، در “سلام بمبئی” ما با او خیلی راحت بودیم و او نیز برای این فیلم انرژی بسیاری گذاشت، اما هنوز هیچچیز قطعی نشده است.
محمد پور که پیشازاین خبر از رایزنی با مدیر برنامههای آمیتاب باچان و کریشما کاپور برای حضور در این فیلم داده بود، درباره بازیگران هندی نیز گفت: ما در این فیلم یک بازیگر زن هندی داریم که صحبتهایی با برخی از بازیگران شده است، اما قطعی نشده، امیدوارم تا هفته آینده فیلمنامه به سرانجام اصلی برسد و ما بتوانیم با بازیگران رایزنیهای اصلی را داشته باشیم.
این کارگردان در ادامه به ژانر فیلم جدید و عنوان آن اشاره کرد و افزود: پیشازاین اعلام کرده بودیم “بمبئی ۲” را خواهیم ساخت، اما این عنوان تغییر کرد و تبدیل شد به “دختر شیطان (سلام بمبئی ۲)”، هرچند “دختر شیطان داستانش ” هیچ ارتباطی به “سلام بمبئی ” ندارد اما ازآنجاییکه کار قبلی با موفقیت خوبی مواجه شد، ترجیح دادیم از عنوان “سلام بمبئی ” استفاده کنیم که پیشزمینهای برای مخاطب وجود داشته باشد. “دختر شیطان ” یک طنز اجتماعی است. همانطور که “سلام بمبئی ” یک فیلم تجاری صرف نبود و معنای خاص خودش را به همراه داشت و در لایههای زیرین معانی بسیاری با خود داشت. در فیلم دوم قطعاً این لایهها و معانی عمیقتر میشوند.
“دختر شیطان” داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش دبیر جشنواره فجر به کنسرت ابی و شادمهر با یک و نیم غلط املایی
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- نگاه کیهان به فیلم «دختر شیطان»/ با شیطان باش تا رستگار شوی!
- انتقاد از نشان دادن زنان بیحجاب،رقصهای گروهی، قمارخانهها و مشروبفروشیها درفیلم «دختر شیطان»
- شش ونیم میلیارد تومان هزینه فیلم دختر شیطان شد
- قربان محمد پور :اصلاحیه های حوزه هنری را قبول نکردم /فیلمم توسط حوزه بایکوت شده
- برخوردهای استانی با سینمای ملی/انتقاد روزنامه همشهری از توقیف دو فیلم در کرمان و قم
- در گفت وگو با سینماسینما عنوان شد :اظهار نگرانی سرتیپی درباره وضعیت سینماها در شش ماه دوم سال ۹۸
- گفت وگوی سینماسینما با محمد نیکبین درباره توقیف دوفیلم در کرمان و قم
- برنده و بازنده اکران عید فطر/ از صدرنشینی فیلم تبریزی تا شکست «دختر شیطان»
- «کار کثیف» پس از «دختر شیطان» روی پرده میرود
- شکست «دختر شیطان» در گیشه، «ما همه باهم هستیم» در اوج/ گزارش فروش هفتگی سینما
- واکنش کارگردان فیلم دختر شیطان به کیهان: شاید میخواهند فیلم را پایین بکشند
- واکنش فرخ نژاد به گزارش کیهان : برای اینکه آخرتتان به باد نرود دختر شیطان را نبینید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





