تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16693

photo_2016-05-24_15-00-21

رضا رشیدپور مجری و برنامه‌سازی که به تازگی بعد از مدت‌ها ممنوع‌الکاری در تلویزیون، دوباره به این رسانه بازگشته، بر ادامه حضورش در رسانه‌های اینترنتی تأکید کرد.

رشیدپور سال گذشته ۲۶ قسمت برنامه هفتگی و گفتوگومحوری را به‌نام «دید در شب» تولید کرد، که از طریق وب‌سایت آپارات پخش می‌شد. اما با شروع سال ۱۳۹۵، او ابتدا در ایام نوروز مجری برنامه مشابهی به نام «صفر صفر» در شبکه سه تلویزیون شد و از اوایل اردیبهشت‌ماه نیز برنامه‌ای صبحگاهی با نام «حالا خورشید» را روی آنتن همین شبکه برده است.

صبح سه‌شنبه ۴ خردادماه، رشیدپور در بخشی از این برنامه هنگام خواندن پیامک‌های رسیده از بینندگان، در پاسخ به یکی از آن‌ها درباره این‌که آیا برنامه «دید در شب» تعطیل شده یا خیر، پاسخ داد که فصل اول برنامه مذکور به پایان رسیده، و به‌زودی فصل دوم آن تولید خواهد شد. او در ادامه تأکید کرد که بدیهی است چنین برنامه‌ای یک‌باره و بدون اعلام رسمی متوقف نمی‌شود.

این در حالی است که صفحه رسمی برنامه دید در شب در اینستاگرام و نیز کانال تلگرام آن از اواخر سال ۹۴ تقریباً به‌روزرسانی نشده و جز یکی دو مورد تبریک اعیاد و مناسبت‌ها چیزی در آن به چشم نمی‌خورد. خبر یا اطلاعیه‌ای هم مبنی بر ادامه یا توفق ساخت این برنامه در آن‌ها دیده نمی‌شود.

ویدئوی برنامه مذکور را می‌توانید اینجا ببینید.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها