اولین اکران مردمی فیلم سینمایی«وقتی برگشتم» در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، چهار شنبه ۸ آذر اولین اکران مردمی فیلم سینمایی« وقتی برگشتم» در پردیس آزادی با حضور رعنا آزادی ور ( بازیگر) ، وحید موساییان (کارگردان فیلم) و با حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و سیروس الوند برگزار شد.
این فیلم با استقبال فراوانی از طرف مخاطبان به نمایش در آمد.
سیروس الوند از مهمانانی که در این مراسم حضور داشت قبل از نمایش فیلم گفت: سینما با مخاطب زنده است و من از شما میخواهم همچون گذشته از فیلم خوبی همچون «وقتی برگشتم» حمایت کنید.
وی ادامه داد: این فیلم متعلق به سینمایی است که دروغ نمیگوید و به همین دلیل هم سینمای موسائیان را دوست دارم چون بسیار صادق است.
در ادامه وحید موساییان کار گردان فیلم نیز از همه کسایی که در تولید و پخش فیلم کنار او بودند قدر دانی کرد.
علیرضا بیرانوند نیز قبل از شروع فیلم خطاب به تماشاگرانی که به شدت او را تشویق می کردند گفت: از اینکه در کنار وحید موسائیان همشهر ی ام فیلم «وقتی برگشتم» را می بینم، بسیار خوشحالم و امیدوارم در فعالیتهای فرهنگی بیشتر شرکت کنم.
بیرانوند قبل از نمایش فیلم به صورت نمادین برای«وقتی برگشتم» بلیت فروشی کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- دست برنده برای فرشته مرگ/ نگاهی روانشناختی به فصل دوم «زخم کاری»
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- پوستر «تارا» همزمان با اکران رونمایی شد
- اولین واکنش رسمی علیرضا بیرانوند به فیلم «بیـرو»
- پاشنه آشیل؛ کار کردن با یک گروه ثابت/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- اولین گردهمایی جوانان کانون کارگردانان سینما برگزار شد/ سینما به سمت حذف کارگردانان صاحب فکر و اندیشه میرود
- خباثت و قساوتِ جامعهای با وجدانهای مصلحتاندیش/ نگاهی به سریال «زخم کاری»
- «زخم کاری»؛ وقتی روایت و شخصیتپردازی فدای جذب مخاطب میشود
- آدمهای بد دلنشین و ذهنِ گوش به زنگِ هنرمند
- هیولاهای درخشان
- «زخم کاری»؛ یک سریال شخصیتمحور که از ناگفتنیها میگوید
- امیر آقایی و پگاه آهنگرانی به «خط نجات» پیوستند
- وحید موسائیان: پژوهش میتواند به عامیانه پسندترین فیلم ها شخصیت دهد
- سالار عقیلی و مجید مظفری در جمع سرخپوشان / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود












