
صفارهرندی در برنامه میدان انقلاب گفت: دانشجویان پیرو خط امام که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند بر سر این موضوع بحث میکردند که عکس شهید مطهری را در اجلاس انقلابیون جهان بگذارند یا خیر؟ در نهایت به این نتیجه می رسند که شهید مطهری هم انقلابی نبود و جمع بندی آرا این می شود که تصویر او را در اجلاس نصب نکنند.
به گزارش سینماسینما ،او افزود :بعد از دهه ۶۰ و فروپاشی شوروی، بعضی از انقلابیون ما هم فرو ریختند و سراغ قطب دیگر رفتند.
صفار هرندی افزود: پایان بندی آقای حاتمی کیا برای فیلم «آژانس شیشهای» چیزی بود که در آن همه چیز از دست رفته بود و تنها راه شورش بود. آیت الله خامنه ای این سناریو را دیدند و گفتند «بالاخره یک رهبر در این مملکت نیست که چیزی بگوید و گره را باز کند؟»؛ آن پایان بندی و هلیکوپتر با همان حرف طراحی شد.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آدمهای بد دلنشین و ذهنِ گوش به زنگِ هنرمند
- سینمای جنگ و سینمای دفاع مقدس نیاز به بازتعریف و بازنگری جدی دارد/ فراز و فرودهای سینمای دفاع مقدس
- خبرهایی از شانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت
- اعلام اسامی ۴۰ فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد، تحلیل و پژوهش شانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت
- تکانههای یک ادعا/ اینبار، روایت منوچهر محمدی از «آژانس شیشهای»
- اصغر نقی زاده :در آژانس شیشه ای خودم بودم /حاتمی کیا خیلی مراقب بود من از خودم بیرون نیایم
- صادق زیباکلام: با حاتمیکیا اختلاف دیدگاه دارم اما خیلی از کارهایش را میپسندم
- محمدحسین صفار هرندی به شبکه چهار میرود
- حاج کاظم با همه خطاهایش هر چه بود سوز داشت، دود نداشت
- واکنش حاج کاظم آژانس شیشه ای به هوای خوزستان/طنز
- اعلام موضع حاج کاظم آژانس شیشه ای درباره دو دختر موتور سوار دزفولی/ طنز
- رقابت بیضایی و حاتمی کیا در نظر سنجی کانال جشنواره فجر
- گفتوگو با فرهاد توحیدی: از غلط دستوری «چ» تا آبگوشت درمانی در «گنجقارون»
- سندی ماندگار/ نقدی بر مستند «حاجکاظم»
- انتشار عکسی منتشر نشده از آژانس شیشهای بعد از بیست سال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





