
صفارهرندی در برنامه میدان انقلاب گفت: دانشجویان پیرو خط امام که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند بر سر این موضوع بحث میکردند که عکس شهید مطهری را در اجلاس انقلابیون جهان بگذارند یا خیر؟ در نهایت به این نتیجه می رسند که شهید مطهری هم انقلابی نبود و جمع بندی آرا این می شود که تصویر او را در اجلاس نصب نکنند.
به گزارش سینماسینما ،او افزود :بعد از دهه ۶۰ و فروپاشی شوروی، بعضی از انقلابیون ما هم فرو ریختند و سراغ قطب دیگر رفتند.
صفار هرندی افزود: پایان بندی آقای حاتمی کیا برای فیلم «آژانس شیشهای» چیزی بود که در آن همه چیز از دست رفته بود و تنها راه شورش بود. آیت الله خامنه ای این سناریو را دیدند و گفتند «بالاخره یک رهبر در این مملکت نیست که چیزی بگوید و گره را باز کند؟»؛ آن پایان بندی و هلیکوپتر با همان حرف طراحی شد.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آدمهای بد دلنشین و ذهنِ گوش به زنگِ هنرمند
- سینمای جنگ و سینمای دفاع مقدس نیاز به بازتعریف و بازنگری جدی دارد/ فراز و فرودهای سینمای دفاع مقدس
- خبرهایی از شانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت
- اعلام اسامی ۴۰ فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد، تحلیل و پژوهش شانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت
- تکانههای یک ادعا/ اینبار، روایت منوچهر محمدی از «آژانس شیشهای»
- اصغر نقی زاده :در آژانس شیشه ای خودم بودم /حاتمی کیا خیلی مراقب بود من از خودم بیرون نیایم
- صادق زیباکلام: با حاتمیکیا اختلاف دیدگاه دارم اما خیلی از کارهایش را میپسندم
- محمدحسین صفار هرندی به شبکه چهار میرود
- حاج کاظم با همه خطاهایش هر چه بود سوز داشت، دود نداشت
- واکنش حاج کاظم آژانس شیشه ای به هوای خوزستان/طنز
- اعلام موضع حاج کاظم آژانس شیشه ای درباره دو دختر موتور سوار دزفولی/ طنز
- رقابت بیضایی و حاتمی کیا در نظر سنجی کانال جشنواره فجر
- گفتوگو با فرهاد توحیدی: از غلط دستوری «چ» تا آبگوشت درمانی در «گنجقارون»
- سندی ماندگار/ نقدی بر مستند «حاجکاظم»
- انتشار عکسی منتشر نشده از آژانس شیشهای بعد از بیست سال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





