
اولین مرحله مسابقه خانواده با حال «خندوانه» با حضور خانوادههای فیروز کریمی و مهران رجبی به پایان رسید.
در همان ابتدای ورود این دو گروه سه نفره، شاه حسینی با دو نامه آمد که در یکی از این نامهها مهران رجبی انصراف خود را از این مسابقه اعلام کرده بود. نامه دیگر هم از قول یک ناشناس بود که این حرکت را تأیید میکرد و از گروههای دیگر هم همین اتفاق را تقاضا داشت.
بعد از کّل کّل های آغازین؛ مسابقه با پانتومیم یا همان دست گرمی شروع شد و با نمایش خانواده رجبی ادامه یافت.
در این قسمت، گروه رجبی فضای بازگشت از عروسی به خانه و جا گذاشتن کلید را انتخاب کردند و آن را با بالا رفتن نمادین از ۷ طبقه پله نمایش دادند. در قسمتی از این اجرا مهران با اشاره به خوبی صاحبخانهشان گفت: او برای من وام بدون ربا و البته وامی با ۳۲ درصد سود گرفته و درکل آدم خوبی است.
سپس فیروز کریمی که به علت ناهماهنگی نتوانسته بود با علی پروین حاضر شود در این نمایش خاطرهای از دوران پلیسی خود گفت. دورانی که در آن هنگام در همه چیز به ویژه امر خواستگاری تبحر داشت و به همین جهت به مجلسی که از قضا خواستگاری هم بود به زور دعوت میشود و با صداقت، پیشینه جناب داماد را در عرض چند دقیقه میگوید. مراسمی که در آخر با وجود همه موارد مطرح شده مثل خلافهای ریز و درشت به وصلتی دائمی ختم شد.
در ادامه نوبت خاطره گویی شد و طی آن هر گروهی خاطراتی را تعریف کردند تا اینکه با پایان بخشهای اصلی، کمدین امیر کربلایی زاده وارد شد و تعدادی از خندههایی که گاه و بیگاه اطرافمان میشنویم را با صدا و عناوینی چون سوت قطار، خنده وا(مخصوص خانوم ها)، زیرپوستی، مدیریتی و … را اجرا کرد.
پس از این جوان تندیس لبخند سه هفته گذشته «خندوانه» را به احسان علیخانی اعطا کرد و بعد هم به هر گروه این بار ۳۰ ثانیه فرصت برای رای جمع کردن داد.
در آخر هم رامبد با اعلام صعود خانواده برزو ارجمند به مرحله بعدی در رقابت با خانواده عظیمیها و دعا و آرزوهای خیر و خوش برای همه ملت ایران، مرحله اول این مسابقه تمام کرد و از چند روز آینده مرحله دوم خانواده باحال با سر و شکلی تازه شروع میشود.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





