
اولین مرحله مسابقه خانواده با حال «خندوانه» با حضور خانوادههای فیروز کریمی و مهران رجبی به پایان رسید.
در همان ابتدای ورود این دو گروه سه نفره، شاه حسینی با دو نامه آمد که در یکی از این نامهها مهران رجبی انصراف خود را از این مسابقه اعلام کرده بود. نامه دیگر هم از قول یک ناشناس بود که این حرکت را تأیید میکرد و از گروههای دیگر هم همین اتفاق را تقاضا داشت.
بعد از کّل کّل های آغازین؛ مسابقه با پانتومیم یا همان دست گرمی شروع شد و با نمایش خانواده رجبی ادامه یافت.
در این قسمت، گروه رجبی فضای بازگشت از عروسی به خانه و جا گذاشتن کلید را انتخاب کردند و آن را با بالا رفتن نمادین از ۷ طبقه پله نمایش دادند. در قسمتی از این اجرا مهران با اشاره به خوبی صاحبخانهشان گفت: او برای من وام بدون ربا و البته وامی با ۳۲ درصد سود گرفته و درکل آدم خوبی است.
سپس فیروز کریمی که به علت ناهماهنگی نتوانسته بود با علی پروین حاضر شود در این نمایش خاطرهای از دوران پلیسی خود گفت. دورانی که در آن هنگام در همه چیز به ویژه امر خواستگاری تبحر داشت و به همین جهت به مجلسی که از قضا خواستگاری هم بود به زور دعوت میشود و با صداقت، پیشینه جناب داماد را در عرض چند دقیقه میگوید. مراسمی که در آخر با وجود همه موارد مطرح شده مثل خلافهای ریز و درشت به وصلتی دائمی ختم شد.
در ادامه نوبت خاطره گویی شد و طی آن هر گروهی خاطراتی را تعریف کردند تا اینکه با پایان بخشهای اصلی، کمدین امیر کربلایی زاده وارد شد و تعدادی از خندههایی که گاه و بیگاه اطرافمان میشنویم را با صدا و عناوینی چون سوت قطار، خنده وا(مخصوص خانوم ها)، زیرپوستی، مدیریتی و … را اجرا کرد.
پس از این جوان تندیس لبخند سه هفته گذشته «خندوانه» را به احسان علیخانی اعطا کرد و بعد هم به هر گروه این بار ۳۰ ثانیه فرصت برای رای جمع کردن داد.
در آخر هم رامبد با اعلام صعود خانواده برزو ارجمند به مرحله بعدی در رقابت با خانواده عظیمیها و دعا و آرزوهای خیر و خوش برای همه ملت ایران، مرحله اول این مسابقه تمام کرد و از چند روز آینده مرحله دوم خانواده باحال با سر و شکلی تازه شروع میشود.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





