تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 201696

همزمان با روز جهانی انیمیشن از پوستر و پیش نمایش سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر، اقتباس جانبی از انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» استودیو هورخش است.

این سریال که قرار است بعد از اکران عمومی انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نمایش دربیاید، در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

رسول رضایی‌جو و رضا شفیعی طراحی پوستر این سریال را برعهده دارد.

انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، دومین انیمیشن سینمایی تولید شده در استودیو هورخش پس از انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است که به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد.

عوامل سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» عبارتند از: کارگردان و تدوینگر: اشکان رهگذر، تهیه کننده: آرمان رهگذر، نویسنده: پوریا پرتو، مدیر دوبلاژ: امین قاضی، موسیقی: عطا اخگراندوز، طراحی و ترکیب صدا: سیاوش صابری، مدیران پروژه: روزبه مظهری و آزاده محمدی، سرپرست طراحی لی اوت و بکگراند: بابک قریب، سرپرست کامپوزیت: ابوالفضل سعیدی، سرپرست انیمیشن افکت: مسعود مرادی، سرپرست انیمیت: ژیلا قناعی و بهاره خلج، روابط عمومی: زهرا نورا نجفی.

لینک کوتاه

 

آخرین ها