رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سختتر از مدیریت سینما است.
به گزارش سینماسینمآ، «سهیل مهدی» شنبه شب پس از پایان شهرآورد ۹۷ که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: حاشیههای دربی همیشه بازیها را از لحظات زیبا دور میکند. فوتبالیستهای بسیار خوبی داریم و هواداران دوست دارند بازیهای پرگلی از تیم های خود ببینند. دو تیم تلاش خود را کردند و از آنها ممنونیم. حداقل حاشیه را دیدیم و تیمها همکاری لازم را با برگزارکنندگان بازی داشتند.
وی در خصوص حضور هواداران در بازیهای آینده لیگ برتر بیان کرد: دستگاههای مربوطه خیلی تلاش میکنند که این اتفاق رخ دهد. نقاط ضعف و قوت دو بازی با تماشاگر پیدا شده و باید یک دستورالعمل تهیه شود تا در همه جای کشور پیاده شود. زیر ساختهای استادیوم آزادی که برای دیدار ایران و کره جنوبی آماده شده بود، وجود داشت و باید به سمتی برویم که همه ورزشگاهها این زیرساختها را داشته باشند.
مهدی ادامه داد: فراموش نکنیم تیم های خوبی در لیگ یک و دو داریم که هوادارانشان انتظار دارند به ورزشگاه آمده و تیم های خود را تشویق کنند. هرگاه دستورالعمل ابلاغ شود، ما در کنار اصحاب رسانه اطلاعرسانی میکنیم تا هواداران به استادیوم بیایند. اولین نهاد در این خصوص مدیریت بهداشت کشور است که همیشه تابع نظرات آنها بودیم و اینجا که هستیم، خیلی از گروهها کمک میکنند تا بازی برگزار شود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: باید بپذیریم که وقتی هواداران در سکوها و هنگامی که کنار همدیگر مینشینند، کنترل بیماری سختتر است چرا که اگر یک نفر بیمار باشد، به بقیه هم آن را منتقل میکند. وقتی به همراه خانوادهام به سینما میرویم، میبینم کنترل آن راحت تر است. در استادیوم کمی کنترل سختتر است. ما پنج درصد استادیوم را باز کردیم اما دیدیم هواداران به دلیل حمایتی که از تیم خود داشتند، آمدند و در کنار همدیگر نشستند. خود ما هم باید کمک کنیم تا خیلی زودتر استادیومها باز شوند.
ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- لغو یک جشنواره سینمایی به دلیل شیوع دوباره کرونا/ جشنواره شانگهای در سال ۲۰۲۳ برگزار میشود
- کاهش پروتکلهای بهداشتی؛ جشنواره کن بدون ماسک و تست کرونا برگزار میشود
- سالنهای سینما و تئاتر با ۸۵.۷۱ درصد بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند
- خبرنگارانی که سال ۱۴۰۰ آخرین برگ دفتر زندگانیشان شد
- دبیر شورای صنفی نمایش: منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم
- کرونا، سینما و جشنوارهای با حاشیههای بی پایان
- تست کرونای گروههای «تئاتر فجر» قبل از اجرا/ حذفی که جایگزین ندارد
- گفتوگو با داوود موثقی/ اگر سیاستگذاران ما دغدغه فرهنگ داشتند شدت رکود در سینما در این حد نبود
- فعالیت سینماها به حالت عادی بازمیگردد
- حلول روح دنکیشوت در بهروز افخمی
- جزئیاتی از چهلمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- سینماهای اتریش تعطیل شدند/ آغاز قرنطینه عمومی از اول آذر
- استقبال مردم از فیلم قهرمان در سینماهای پایین شهر ، بالاتر از حد تصورمان بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»





