سام قریبیان مدتی است که جلو دوربین فیلم «هایلایت» که روزهای پایانی خود را سپری می کند رفت. به گزارش خبرنگار سینماسینما، فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد و بعد از لوکیشن های شهری، گروه در چند روز آینده برای ضبط سکانس های پایانی راهی شمال کشور می شوند.
همچنین مدتی است که سام قریبیان درکنار دیگر بازیگران این پروژه، یعنی پژمان بازغی، آزاده زارعی، مینا وحید، الهه حصاری و جمشید هاشم پور جلو دوربین رفته است. «هایلایت» اولین تجربه مشترک قریبیان و نعیمی محسوب می شود.
قریبیان علاوه بر بازی در فیلم هایی چون «خط ویژه»، «گناهکاران»، «لاله» و «قانون» کارگردانی سریال «عالیجناب» را که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود را نیز به عهده دارد.
«هایلایت» جدیدترین ساخته اصغر نعیمی است که فیلم سینمایی «بی وفا» را در کارنامه کاری خود دارده. در هایلایت علاوه بر قریبیان، شیوا طاهری، لیلی فرهادپور، محمد شاهوردی، بیتا کاجی و یزدان فتوحی نیز حضور دارند.
«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی بعد از فیلمهایی چون «بیوفا»، «سلام بر عشق» و «سایههای موازی» چهارمین ساخته وی محسوب می شود که در آن درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت میکند.
ساسان سالور تهیه کننده «هایلایت» نیز پیش از این کار فیلمهای «تمشک»، «آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «دو روز دیرتر»؛ یک فیلم سینمای بدنه که جایش در جشنواره نیست
- آیین یادبود بیتا فرهی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد/ پاسداشتی برای بانوی خاص سینمای ایران
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- سیامک انصاری و فرهاد اصلانی روی «خط استوا»
- میزبانی تالار حافظ از نمایش «قفس»
- چهار فیلمساز متقاضی ساخت فیلم
- یاوری که با نامش غریبه بود
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- «هایلایت» در تدارک اکران بعد از جشنوارهی فجر
- سخنان سام قریبیان درباره پدرش/ الان معتقد است عشقش به او خیانت کرده است
- سام قریبیان و بازیگر پرتغالی در فیلم «دختر خداحافظی» + عکس
- «مرد خوب خدا»/یادداشتی از اصغر نعیمی درباره مرحوم طباطبایی
- چالش غیرت در نشست «هایلایت»/ بازغی: باور کنید نه مرد فیلم بیغیرت است نه من
- «عالیجناب» به ایستگاه پایانی رسید
- قسمت پنجم «عالیجناب» در شبکه نمایش خانگی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





