تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5079

مارک ما بحران است با بازی ساندرا بولاکسه فیلم تازه اکران شده در بازار ایالات متحده و کانادا در گیشه‌ها کمتر از انتظار ظاهر شدند.

به گزارش «سینماسینما»، تماشاگران در آمریکای شمالی به فیلم‌های تازه اکران‌شده در آخر هفته شامل «سوخته» (Burnt) با بازی برادلی کوپر، «مارک ما بحران است» (Our Brand Is Crisis) با بازی ساندرا بولاک و «تور پیشاهنگی به آخرالزمان زامبی» (Scouts Guide to the Zombie Apocalypse) بی‌توجهی نشان دادند تا بدترین فروش آخر هفته فیلم‌ها در تعطیلات هالووین در ۱۶ سال اخیر رقم بخورد.

فیلم‌هایی که از هفته‌های پیش در آمریکای شمالی روی پرده رفته‌اند، این هفته چهار رتبه اول جدول را به خود اختصاص دادند.

«مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات با بازی مت دیمن در نقش یک فضانورد در پنجمین هفته اکران با حدوداً ۱۱٫۴ میلیون دلار بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم ۱۸۲٫۸ میلیون دلار شده است. «مریخی» در سطح بین‌المللی نیز تاکنون ۲۴۵٫۶ میلیون دلار فروخته و با حساب بازار آمریکای شمالی مجموع فروش جهانی خود را به ۴۲۸٫۶ میلیون دلار رسانده است.

کمدی ترسناک «مورمور» (Goosebumps) با بازی جک بلک که از روی مجموعه کتاب‌های محبوب آر. آل. استاین ساخته شده است، با ۱۰٫۲ میلیون دلار فروش در هفته سوم اکران در رده دوم جدول قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی ۵۷٫۱ میلیون دلار شده است.

«پل جاسوس‌ها» (Bridge of Spies) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ با بازی تام هنکس با ۸٫۱ میلیون دلار و انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۲» (Hotel Transylvania 2) تولید سونی پیکچرز انیمیشن با ۵٫۸ میلیون دلار به ترتیب رده‌های سوم و چهارم جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی را به خود اختصاص دادند.

در میان فیلم‌های تازه اکران شده «سوخته» به کارگردانی جان ولز بهترین عملکرد را داشت. کمدی درجه R شرکت واینستین با حدود پنج میلیون دلار که دو میلیون دلار کمتر از حد پیش‌بینی‌شده بود، در رتبه پنجم قرار گرفت.

برادلی کوپ در «سوخته» نقش یک آشپز را بازی می‌کند که با مواد مخدر و رفتار تند موقعیت کاری خود را خراب کرده است. او خود را از اعتیاد رها می‌کند و به لندن بازمی‌گردد تا با اداره یک رستوران برتر به جایگاه سابق خود برگردد. سینا میلر و دانیل برول از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

پوستر فیلم «سوخته» با بازی برادلی کوپر

پوستر فیلم «سوخته» با بازی برادلی کوپر

تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به پروژه ۲۰ میلیون دلاری «سوخته» درجه B- داده‌اند و در وبسایت راتن تومیتوز تنها ۲۹ درصد رأی منتقدان به فیلم مثبت است.

در همین حال، درام سیاسی «مارک ما بحران است» از شرکت برادران وارنر در ۲۲۰۲ تنها ۳٫۴ میلیون دلار فروخت و فیلم هشتم شد. منتقدان و تماشاگران به یک اندازه با فیلم مهربان نبوده‌اند. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه C- داده‌اند و در راتن تومیتوز تنها ۳۳ درصد رأی منتقدان مثبت است.

دیوید گوردون گرین این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته پیتر استراون («تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس») کارگردانی کرده است.

«مارک ما بحران است» با اقتباس از مستندی به همین نام تولید ۲۰۰۵ ساخته شده که درباره یک گروه مشاور آمریکایی است که چالش ایجاد زمینه برای انتخاب مجدد یک رئیس‌جمهور نامحبوب بولیویایی را می‌پذیرند.

ساندرا بولاک در نسخه سینمایی «مارک ما بحران است» نقش یک مشاور سیاسی تک‌رو را بازی می‌کند که برای هدایت گروه از بازنشستگی خارج می‌شود، در حالی که بیلی باب تورنتن نقش دشمن او را بازی می‌کند. آنتونی مکی، اسکان مکنیری، زو کازان، آن داود، رینالدو پاچکو، دومینیک فلورس، لوییس آرسلا، اکتاویو گومس بریوس و ژواکیم د آلمیدا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جرج کلونی و گرانت هسلو از شرکت اسموک‌هاوس پیکچرز با همکاری بولاک، جف اسکول و جاناتان کینگ «مارک ما بحران است» را تهیه کرده‌اند.

دیوید گوردون گرین کارگردان «مارک ما بحران است» سال گذشته فیلم «منگلهورن» با بازی آل پاچینو را کارگردانی کرد. او کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم‌هایی چون «Prince Avalanche» و «جو» هم هست.

کمدی ترسناک درجه R «تور پیشاهنگی به آخرالزمان زامبی» نیز که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده است، با تنها ۱٫۸ میلیون دلار فروش در رده دوازدهم جای گرفت. این فیلم به کارگردانی کریستوفر لاندن درباره سه پیشاهنگ است که می‌کوشند شهر خود را از حمله زامبی‌ها حفظ کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها