سیما سادات لاری؛ سخنگوی وزارت بهداشت چهارشنبه ۱۵ مرداد مهمان برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» میشود.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه «در انتهای الوند» صبح چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۳۰ در بخشهای متعدد و همراه با نکات ویژه خبری و مهمانان مختلف روانه آنتن میشود.
این برنامه علاوه بر میزبانی از دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت و گفتگو با وی درباره شرایط ویژه همه گیری کوید ۱۹ در کشور با حمید رضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، به مناسبت روز جهاد دانشگاهی صحبت خواهد کرد.
همچنین مسعود مردانى دشتى فوق تخصص بیمارى هاى عفونى و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا به گفتگو با مجری برنامه می پردازد.
برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» مجلهای تصویری با آیتمهای بسیار متنوع است که میکوشد در مسیر افزایش شور و انگیزه و در راستای افزایش روحیه امید در مخاطبانش گام بردارد.
این برنامه ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزههای گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتمهایی جذاب را به نمایش بگذارد. مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی-هنری روز قرار میگیرند و شاهد مرور و بررسی داغترین خبرهای ورزشی هستند. تولید برنامههای آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقهای با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و … از جمله دیگر بخشهای دیدنی این برنامه به شمار میروند.
«در انتهای الوند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیهکنندگی امیرحسین آذر که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- لغو یک جشنواره سینمایی به دلیل شیوع دوباره کرونا/ جشنواره شانگهای در سال ۲۰۲۳ برگزار میشود
- کاهش پروتکلهای بهداشتی؛ جشنواره کن بدون ماسک و تست کرونا برگزار میشود
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- تدارک ویژه شبکه دو به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس
- سالنهای سینما و تئاتر با ۸۵.۷۱ درصد بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند
- خبرنگارانی که سال ۱۴۰۰ آخرین برگ دفتر زندگانیشان شد
- دبیر شورای صنفی نمایش: منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم
- کرونا، سینما و جشنوارهای با حاشیههای بی پایان
- تست کرونای گروههای «تئاتر فجر» قبل از اجرا/ حذفی که جایگزین ندارد
- رویکرد ویژه «بسته پیشنهادی» در ایام جشنواره فیلم فجر/ سینمای امیدبخش، محور برنامه
- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ : مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سختتر از مدیریت سینما است!
- گفتوگو با داوود موثقی/ اگر سیاستگذاران ما دغدغه فرهنگ داشتند شدت رکود در سینما در این حد نبود
- فعالیت سینماها به حالت عادی بازمیگردد
- حلول روح دنکیشوت در بهروز افخمی
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





