تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 128952

فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی در جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم دوبلین پذیرفته شد.
به گزارش سینماسینما، سوم آذرشهر تنها نماینده ایران در بخش فیلمهای داستانی بلند است.
فیلمنامه این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی و با طرح کامبیز صفاری و با همکاری ایثار ابومحبوب به نگارش در آمده و در آن به مشکلات احتمالی پیش روی مهاجرانی اشاره می شود که بعد از گذشت سالها به کشور خود برمی‌گردند.
نگاه فیلم بیشتر متوجه طبقه ای از جامعه ایران امروزی است که کمتر به آن توجه شده، افرادی که سعی می‌کنند خلاف جریان حاکم بر قصه، به جای روی آوردن به خشونت و زد و خورد ، با گفت و گو و تعامل مشکل خود را حل کند اما….
طبق اعلام سایت جشنواره فیلم جاده ابریشم دوبلین SRIFF شنبه ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ این فیلم به نمایش در می آید . در مورد خلاصه داستان این فیلم در سایت جشنواره آمده است: روژا، یک زن مهاجر، که همسر خود را در آلمان از دست داده است ، برای مدیریت میراث خود به کشور خود (ایران) باز می گردد، درک اینکه شوهر او فرزند دیگری از همسر سابقش داشته اوضاع او را پیچیده تر می کند.
آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی، رویا جاویدنیا از جمله بازیگران درام اجتماعی «سوم آذرشهر» هستند. از جمله سرمایه گذاران این فیلم می‌توان به امیرحسین نفر (مؤسسه فرهنگی هنری دی) اشاره کرد.

عکاس: سمیه جعفری
طراح پوستر: آریا کسایی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها