با اعلام محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره، سینماهای مردمی سیوششمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد.
به گزارش سینماسینما، محمدرضا فرجی در خصوص نحوه انتخاب سینماهای مردمی جشنواره امسال گفت: تنوع جغرافیایی و کیفیت سالنهای سینمایی دو عامل اصلی برای انتخاب سینماهای مردمی بود و از سوی دیگر امسال به نحوی سینماها انتخاب شدهاند که فیلم های در حال اکران آسیب نببیند و اکرانشان همزمان با ایام برپایی جشنواره به خوبی ادامه داشته باشد.

طبق اعلام مدیر امور سینماهای جشنواره، مجموعه پردیس مگامال، پردیس کوروش،پردیس آزادی و پردیس چارسو امسال در اختیار جشنواره فیلم فجر هستند.
فرجی ادامه داد: سینماها و پردیسهای سینمایی استقلال، اریکه ایرانیان، آزادی، تماشا، جوان، چارسو، راگا، فرهنگ، کوروش، کیان، مگامال و ماندانا با مجموع ۲۲ سالن سینمایی و ظرفیت بیش از ۶ هزار مخاطب، سینماهای مردمی جشنواره سیوششم را تشکیل میدهند.
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری شد
- دو انتصاب تازه در سازمان سینمایی
- مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: «قاتل و وحشی» تقاضای پروانه نمایش نداده است
- مدیرکل دفتر نظارت برعرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: فیلم «چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- جزئیات حمایت سازمان سینمایی از فیلمهای اکران نوروز ۱۴۰۰
- جزییات طرح حمایتی سازمان سینمایی برای بازگشایی سینماها
- سازمان سینمایی: اشخاص حقیقی سهمی در«سمفا» ندارند
- چرا سینماهای «آستارا» و «شکوفه» از لیست سینماهای مردمی جشنواره فجر حذف شدند؟
- محمدرضا فرجی خبر داد؛ افتتاح ۷ پروژه سینمایی جدید در پایتخت
- فیلمهایی که به سانس ویژه رسیدند/ رقابت نزدیک روستایی و مهدویان
- پرمخاطبترین فیلمهای «فجر۳۷»/ سینماهایی که رکورددار شدند
- زمان اعلام سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر مشخص شد
- اعتراض تهیهکننده «جاده قدیم» نتیجه داد/ اولتیماتوم داروغهزاده برای رسیدگی
- تا کنون فقط ۱۰ درصد گزارش خرابی در سینماها زمان پخش فوتبال داشته ایم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





