شهرزاد کمال زاده درباره تاثیر فضای مجازی بر کار بازیگری توضیح داد: «کار بازیگری بیتاثیر از فضای مجازی نبود؛ در اوایل این فضا محیط خوبی برای نمایش تواناییها و مهارتهای بازیگران بود، ولی کم کم به این سمت رفت که مبنای انتخاب یک بازیگر، تعداد دنبالکنندههای او در فضای مجازی شد، تا برای تهیهکننده و عوامل فیلمساز نیز منفعت اقتصادی داشته باشد که این باعث شد برخی بازیگران به سمت جذب دنبالکننده بیشتر باشند تا افزایش مهارت های خود، که این به نظر من اتفاق خوبی نیست.
به گزارش سینما سینما، شهرزاد کمالزاده ـ بازیگر ـ در برنامه «عصر صبا» درباره فضای مجازی و استفاده از آن توضیح داد: فضای مجازی بسیار متنوع است و نیاز به مدیریت دارد چون این تنوع ناخواسته وقت زیادی از شما میگیرد و بدون این که متوجه شوید ساعتها در این فضا بیهدف می چرخید و من نهایت تلاشم را می کنم با مدیریت سراغ این فضا بروم.
وی افزود: به نظر من این فضا دو جنبه دارد، خوب و بد از این لحاظ خوب که دسترسی ها را برای افراد راحتتر کرده هر کس با هر توانایی که دارد به راحتی به اطلاعاتی که مورد علاقهاش هست و یا حتی اشخاصی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشد یا پیامی به آنها دهد دسترسی داشته باشد، ولی در مقابل این دسترسیها نیز باعث کمرنگ و بیروح شدن برخی از ارتباطات خانوادگی و دوستانه شده است و رفت وآمدها و روابط عاطفی را کمرنگ کرده است.
این بازیگر جوان درباره استفاده شخصی خودش از فضای مجازی گفت: از این فضا میتوان به عنوان یک پیامرسان سالم در جهت اهداف خیر استفاده کرد از کمکرسانی و یاری مردم تا حمایت از آدم ها و کسب و کارهایی که نیاز به معرفی دارند.
کمالزاده درباره تبلیغات در فضای مجازی گفت: من در صفحه شخصی خودم کالایی را تبلیغ نمی کنم مگر اینکه از کیفیت محصول اطمینان داشته باشم. چون می دانم در شرایط اقتصادی امروز کمترین پول هم باارزش است و نباید مردم را ترغیب به خرید اشتباه کرد.
او در پایان از رادیو به عنوان رسانه فرهنگی و هنری یاد کرد و گفت فضای صمیمی رادیو را دوست دارم.
عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





