تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74433

فیلم مستند «صحنه آخر» به کارگردانی محمدقاسم پور در بخش منتخب مسابقه ملی یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» شرکت دارد.

به گزارش سینماسینما، این فیلم مستند به کارگردانی محمد قاسم‌پور روایتی متفاوت از تعزیه دارد که با پژوهش این محقق از زندگی تعزیه‌خوانی اهل حصیرآباد اهواز ساخته‌شده است.
«صحنه آخر» داستان یعقوب بازیگر نقش شمر در تعزیه‌ای است که تابه‌حال در آن صحنه آخر – بریدن سر امام حسین(ع) رخ نداده است- حالا گروهی از هیئت‌امنا می‌خواهند با برنامه‌ای این کار انجام شود. یعقوب مردد است و نگران اجرای صحنه آخر…
این فیلم مستند به تهیه‌کنندگی مشترک کیوان مهرگان و محمدقاسم پور ساخته شده است. سایر عوامل این فیلم نیز عبارت‌اند از؛ سروش حضرتی و محمد قاسم پور فیلم‌بردار، بهروز داروری تدوینگر، محمدحسین ابراهیمی صداگذار، هوتن حق‌شناس اصلاح رنگ و نور، مرتضی پایه شناس مشاور کارگردان و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.
نخستین نمایش این اثر در یازدهمین جشنواره بین‌المللی«سینما حقیقت» است و پس‌ازآن برای شرکت در دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی و اکران در گروه هنر و تجربه آماده می‌شود.
محمد قاسم پور تاکنون تجربه ساخت فیلم کوتاه« دعای گوشه‌نشینان»آسانسور» فیلم «چند شاخه گل مریم» و مستند« مرکب» را دارد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها