به گزارش سینماسینما، علی دارابی، معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در مراسم افتتاح پروژههای صداوسیمای مرکز زنجان، با تاکید بر این که دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از دستاوردهای انقلاب است، افزود: «امروز باید دستاوردهای انقلاب را به نسل سوم و چهارم آن تبیین کنیم تا این نسل بتواند با تکیه بر این دستاوردها، از کارنامه انقلاب اسلامی دفاع کند.»

او با اشاره به این که آسیبشناسی اشکالات احتمالی باید به عنوان یکی از اولویتهای امروز در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب باشد، گفت: «بیتردید همین دهه فجر بهترین فرصت برای آسیبشناسی این اشکالات بوده و میتوان به واسطه رفع این اشکالات، دستاوردهای انقلاب را به درستی به نسل امروز تبیین کرد.»
معاون رییس صداوسیما با بیان این که اروپاییها برخلاف ادعاهایی که در خصوص آزادی بیان ابراز میکنند، درگذشته ۲۷ بار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردهاند، ادامه داد: «این تحریمها به اتمام نرسیده و امروز در اشکال مختلف توسط آمریکا و در قالب برنامههای جدید مطرح میشود.»
دارابی در ادامه با اشاره به این که تحریمهای دشمن تا به امروز که چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی به لطف مجاهدتهای شهدا و ایثارگران میگذرد، تاثیرگذار نبوده است، گفت: «جنگ تحمیلی هشت ساله به دشمن فهماند که این اقدامات نمیتواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، به همین خاطر دست به دامن تحریم در حوزههای مختلف شد.»
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما با بیان این که فعالیت ۲۵۰ شبکه ماهوارهای حاکی از آن است که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود برخواهد داشت، ادامه داد: «هدف اصلی دشمن، نسل جوان است و بیتردید این شبکهها به دنبال ایجاد ضعف در اعتقاد و باورهای جوانان دارند.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اطلاعیه انجمن تهیهکنندگان مستقل سینمای ایران؛ ناتوانی تشکیلات تلویزیون با بودجه بیانتها در همراهی با مردم
- نقدی علمی بر عملکرد صدا و سیما
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- سروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا؛ آقای تلویزیون! کی ضرر میکند، من یا تو؟
- واکنش روابط عمومی صدا و سیما به بازگشت برخی چهرهها
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- سه وزیر حاضر، رئیسجمهور غایب/ چه کسانی برای سینما تصمیم میگیرند؟
- انتقاد نصرالله مدقالچی از دوبلههای زیرزمینی؛ ویراستاران واحد دوبلاژ تخصص کافی ندارند/ نمیتوانیم مردم را فریب دهیم
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- سلیم غفوری قائممقام معاون سیما شد/ صادق یزدانی حکم گرفت
- وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت: نگاه تهدیدمحور به شبکه نمایش خانگی را نمیپسندیم
- آیا وزارت ارشاد همچنان پای مواضع خود میماند؟
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





