به گزارش سینماسینما، عزتالله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما با انتشار عکسی از دیدارش با رابعه اسکویی و برادرِ او در صفحه اینستاگرامش نوشت:
«سوء تفاهم!
ایشون خانم رابعه اسکویی هستند که با اخوی محترمشان دیروز میهمان من بودند. رابعه اسکویی پشیمان از سفر به ترکیه و همکاری کوتاه با شبکه GEM به ایران برمیگردد و پست زیبایی در کنار حرم مطهر فاطمه معصومه سلام الله علیها میگذارد و حرفهای خوبی میزند. درد دلهایش شنیدنی است.

او دچار سوء تفاهم شده بوده و با چند نقل قول غیر موثق تصور میکرده که فعالیتش در ایران ممنوع شده است. پیشنهاد یک واسطه برای همکاری با شبکه GEM را میپذیرد و با انگیزه کسب درآمد و نجات از بیکاری به آن جا میرود.
اما آنچه که در واقعیت میبیند با آنچه که میپنداشته در تعارض واقع میشود. لذا بعد از چند ماه با آنان قطع همکاری میکند. دچار بیماری و مشکلات فراوان میشود. از بازگشت به ایران نگران است و مشاورههای نادرست اطرافیانش را مبنی بر دستگیری و زندانی شدن در هنگام مراجعت باور میکند. بالاخره دل به دریا میزند و به ایران میآید. هیچ اتفاقی هم نمیافتد.
در حضور خودش با مسئولان حراست سازمان و مدیر وقت شبکه صحبت میکنم. آنان کاملا از ممنوعیت گذشته او اظهار بیاطلاعی میکنند. او بازیگر خوبی است بخصوص در حوزه کودک و طنز. فکر کنم مسئولان فرهنگی و اطلاعاتی کشور با اغماض از گذشته زمینه فعالیت مجدد در ایران را برای او فراهم خواهند کرد. این کار را پیگیری می کنم.
ایران متعلق به همه ایرانیان است و فرصت جبران و بازگشت از مسیر نادرست همواره فراهم است. مهم آن است که همگی آن را باور کنیم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ داوران مسابقه سینمای ایران معرفی شدند
- اگر خانم خانه از تر و خشک کردن همسر خود غفلت کند!/ پست اینستاگرامی ضرغامی به بهانه پخش «میوه ممنوعه»
- عزتالله ضرغامی بازنشسته شد
- عبدالله گیویان: مدیران صداوسیما در زمان لاریجانی بیشتر از دوره ضرغامی با فرهنگ آشنا بودند
- بازگشت رابعه اسکویی به صحنه نمایش
- توضیحات ضرغامی درباره خروج آرشیو صداوسیما در دوران ریاستش
- توصیف عزتالله ضرغامی از بهرام شفیع
- بازیگری که از حضور در شبکه «جم» پیشمان شد
- سخنان محمود گبرلو درباره برنامههای تلویزیون/ صداوسیما مانند شبکه «جم» شده است
- ادامه حواشی حضور کارمند شبکه جم در «پایتخت»/ حذف نام بازیگر از تیتراژ + عکس
- بازی همکارِ زنِ شبکه جِم در «پایتخت ۵»
- ضرغامی پس از صبحانه خوردن با شریفینیا: خیلی چیزها گفت که نمیدانستم!
- انتقاد روزنامه جوان از نقش شبکه جم در شهرت بازیگران ترکیهای در ایران
- روایت جواد شمقدری از پشت پرده لابی مدیران در جشنوارههای سینمایی
- حقایقی درباره حضور فیلم امیر نادری در جشنواره کن و ادعای ضرغامی/ یادداشتی از محمد حقیقت
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان






نه اقای ضرقامی دچار سوتفاهم نشده خانم اسکویی بلکه دچار وطن فروشی شده از نظر مردم وبیندگان!